W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr zamówienia: 14/2023/P „Usługa dostarczenia, utrzymania oraz rozwoju narzędzia Chatbot oraz Voicebot, odpowiadającego na pytania użytkowników serwisu internetowego Zamawiającego, na okres 24 miesięcy”

10.11.2023

Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej  https://gis.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą.

Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SWZ za pośrednictwem Platformy. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez:

1. Akcję „Zadaj pytanie” (przed wszczęciem postepowania). W celu zadania pytania Zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane wykonawcy tj. Nazwę i adres mail, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".

2. Kafel „Wiadomości” (po przystąpieniu do postępowania) dostępny w postępowaniu. W celu wysłania wiadomości do Zamawiającego klika na akcję „Utwórz nową wiadomość” wypełnia temat oraz treść/przedmiot pytania, a następnie klika akcję „Wyślij”.

Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej i będzie widoczna w sekcji „Ogłoszenia o zmianie, zmiana treści SWZ”.

Złożenie oferty wymaga zalogowania na Platformie poprzez aplikację Marketplanet OnePlace. Do złożenia oferty wystarczające jest założenie bezpłatnego konta. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest w zakładce „Baza Wiedzy / Plany zamówień publicznych”. Szczegóły na temat wykonywania poszczególnych czynności w toku postępowania zawarte są w Instrukcji użytkownika dla wykonawcy.

UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.

Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:

Link do postępowania

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.11.2023 16:51 Anna Bujalska-Szreder
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Bujalska-Szreder
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr zamówienia: 14/2023/P „Usługa dostarczenia, utrzymania oraz rozwoju narzędzia Chatbot oraz Voicebot, odpowiadającego na pytania użytkowników serwisu internetowego Zamawiającego, na okres 24 miesięcy” 1.0 10.11.2023 16:51 Anna Bujalska-Szreder

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}