Rejestry, ewidencje, archiwa
W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej prowadzone są następujące rodzaje rejestrów:
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr zakładów o zwiększonym ryzyku,
- rejestr aktów wewnętrznych Komendanta Miejskiego PSP w Bielsku-Białej,
- rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw.
Archiwum zakładowe w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej prowadzone w oparciu o zarządzenie Nr 28 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 września 2000 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji. (Dz. Urz. MSWiA z dnia 13 października 2000 r.)
Akta z archiwum w godzinach urzędowania Komendy udostępnia pani Aleksandra Czajka tel. +48 33 812 22 33, pok. nr 112 zgodnie z poniższą procedurą.
Osoba zainteresowana występuje o zgodę na udostępnienie akt do Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej.
31 ustawa 5 załącznika do zarządzenia Nr 28 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 22 września 2000 r. ws. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej wydaje zgodę na udostępnienie akt.
31 ust. 6 załącznika do zarządzenia Nr 28 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 22 września 2000 r. ws. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej wydaje za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Kadrowego polecenie realizacji udostępnienia akt do archiwum Komendy Miejskiej. Akta udostępniane są wyłącznie na miejscu w archiwum (składnicy akt) w obecności jego pracownika.
31 ustawa 42 załącznika do zarządzenia Nr 28 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 22 września 2000 r. ws. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymii dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji).
Pracownik archiwum sprawdza zawartość akt przy ich udostępnieniu oraz zwrocie. W razie stwierdzenia braków lub uszkodzeń sporządza protokół, który podpisują: zwracający akta, jego bezpośredni przełożony oraz pracownik archiwum. Protokół ten sporządza się w trzech egzemplarzach, z których jeden wkłada się w miejsce brakujących lub uszkodzonych akt, drugi przechowuje się w teczce „ewidencja akt zagubionych”, trzeci w jednostce (komórce) organizacyjnej, która akta wypożyczyła.
35 ust. 1 załącznika do zarządzenia Nr 28 Ministra Spraw Wewnętrznychi Administracji z dn. 22 września 2000 r. ws. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji).
- Pierwsza publikacja:
- 07.12.2020 09:39 st. kpt. Patrycja Pokrzywa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st. kpt. Patrycja Pokrzywa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rejestry, ewidencje, archiwa | 1.0 | 07.12.2020 09:39 st. kpt. Patrycja Pokrzywa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP