W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rejestry, ewidencje, archiwa

W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej prowadzone są następujące rodzaje rejestrów:

  • rejestr skarg i wniosków,
  • rejestr zakładów o zwiększonym ryzyku,
  • rejestr aktów wewnętrznych Komendanta Miejskiego PSP w Bielsku-Białej,
  • rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw.

Archiwum zakładowe w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej prowadzone w oparciu o zarządzenie Nr 28 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 września 2000 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji. (Dz. Urz. MSWiA z dnia 13 października 2000 r.)

Akta z archiwum w godzinach urzędowania Komendy udostępnia pani Aleksandra Czajka tel. +48 33 812 22 33, pok. nr 112 zgodnie z poniższą procedurą.

Osoba zainteresowana występuje o zgodę na udostępnienie akt do Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej.

31 ustawa 5 załącznika do zarządzenia Nr 28 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 22 września 2000 r. ws. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji.

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej wydaje zgodę na udostępnienie akt.

31 ust. 6 załącznika do zarządzenia Nr 28 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 22 września 2000 r. ws. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji.

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej wydaje za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Kadrowego polecenie realizacji udostępnienia akt do archiwum Komendy Miejskiej. Akta udostępniane są wyłącznie na miejscu w archiwum (składnicy akt) w obecności jego pracownika.

31 ustawa 42 załącznika do zarządzenia Nr 28 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 22 września 2000 r. ws. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymii dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji).

Pracownik archiwum sprawdza zawartość akt przy ich udostępnieniu oraz zwrocie. W razie stwierdzenia braków lub uszkodzeń sporządza protokół, który podpisują: zwracający akta, jego bezpośredni przełożony oraz pracownik archiwum. Protokół ten sporządza się w trzech egzemplarzach, z których jeden wkłada się w miejsce brakujących lub uszkodzonych akt, drugi przechowuje się w teczce „ewidencja akt zagubionych”, trzeci w jednostce (komórce) organizacyjnej, która akta wypożyczyła.

35 ust. 1 załącznika do zarządzenia Nr 28 Ministra Spraw Wewnętrznychi Administracji z dn. 22 września 2000 r. ws. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 09:39 st. kpt. Patrycja Pokrzywa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Patrycja Pokrzywa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rejestry, ewidencje, archiwa 1.0 07.12.2020 09:39 st. kpt. Patrycja Pokrzywa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}