W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Klauzula informacyjna dla monitoringu wizyjnego

OBIEKT MONITOROWANY

Klauzula informacyjna dla monitoringu wizyjnego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawę
o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku (Dz. U. 2018, poz. 1000), informujemy, że w obiektach oraz pojazdach Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pajęcznie, a także w ich bezpośrednim otoczeniu prowadzona jest obserwacja i rejestracja obrazu w postaci monitoringu wizyjnego.

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pajęcznie (98-330 Pajęczno, ul. Cmentarna 1, tel. 34/311-42-04, fax. 34/311-42-18, e – mail: pajeczno@lodzkie.straz.gov.pl).
  2. W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – bryg. Paweł Pławski (90-521 Łódź, ul. Wólczańska 111/113, tel. 42 631-51-61,
    fax. 42 631-51-08, e – mail: iod@lodzkie.straz.gov.pl).
  1. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pajęcznie wyznaczony został Specjalista Ochrony Danych (SOD) Anita Bujacz-Zerzowska, kontakt: pajeczno@lodzkie.straz.gov.pl, nr tel.: 34 311 42 04.
  2. Wchodząc na obszar objęty monitoringiem wyraża Pan/Pani zgodę na rejestrację wizerunku oraz
    w konsekwencji do przetwarzania danych osobowych przez Komendanta Powiatowego PSP
    w Pajęcznie, a także potwierdza, że zapoznał/a się z informacjami zawartymi w niniejszej klauzuli.
  1. Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku mogę być przetwarzane w celu i zakresie koniecznym
    do zapewnienia bezpieczeństwa strażaków i pracowników PSP, zachowania w tajemnicy informacji, ochrony mienia państwowego będącego w dyspozycji PSP, zabezpieczeniu tego mienia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem oraz ustaleniu ewentualnej odpowiedzialności majątkowej z tego tytułu. Dane mogą służyć także wsparciu procesu doskonalenia zawodowego, przygotowania analizy działań ratowniczych i ich dokumentowania.
  2. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.
  3. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa oraz nadrzędne jednostki Państwowej Straży Pożarnej.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  5. Dane na rejestratorach zapisywane są w sposób ciągły. Ich okres przechowywania nie przekracza
    30 dni, chyba że prawo nakazuje dłuższe przechowywanie danych. Nowe dane nadpisywane są
    na danych już istniejących i w zależności od częstotliwości korzystania z rejestratora, dostępne mogą być w czasie nie krótszym niż 7 dni od momentu zapisu.
  6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  8. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
{"register":{"columns":[]}}