W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2022.10.17 - Zapytanie ofertowe w postępowaniu pn.: „Wykonanie wymiany wykładzin w budynku Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. przy ulicy Chopina 52- piętro I i II”

17.10.2022

Gorzów  Wlkp., dnia    października  2022 r.

    3038-7.262.21.2022

                                               ZAPYTANIE OFERTOWE

Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp. zaprasza do złożenia oferty na: „Wykonanie wymiany wykładzin w budynku Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. przy ulicy Chopina 52 – piętro I i II” (zamówienie o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, niepodlegające przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2022.1710).

na następujących warunkach:

  1. Zamawiający ustala następujący harmonogram realizacji zadania:

- dostawa wykładziny i wykonanie usługi do dnia 15 grudnia 2022 r.

  1. materiał na podłogi:

- 1 piętro -wykładzina dywanowa w płytce Desso Essence Strukture; kod AA929965

-  II piętro - wykładzina dywanowa w płytce Desso Essence Strukture; kod AA929504

Karta techniczna producenta wykładziny w załączeniu.

  1. Zamawiający dopuszcza aby usługa była wykonywana w godzinach popołudniowych tj. po godz.15  oraz w dni wolne,
  2. na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek wyniesienia/wniesienia mebli do pomieszczeń w których będzie realizowana wymiana wykładziny, zerwanie i utylizacja starych wykładzin,
  3. Zamawiający przygotuje pomieszczenia poprzez opróżnienie szaf, wyniesienie i zabezpieczenie dokumentów,
  4. powierzchnia pokoi na I piętrze:                                                  135,34 m2

- pok. nr 13                                                   11,66 m2

- pok. nr 14                                                12,29 m2

- pok. nr 16                                                  18,39 m2

- pok. nr 17                                                    9,15 m2

- pok. nr 18                                                  12,32 m2

- pok. nr 19                                                  13,23 m2

- pok. nr 20                                                  13,32 m2

- pok. nr 21                                                  12,48 m2

- pok. nr 22                                                  10,47 m2

- pok. nr 23                                                  12,07 m2

- pok. nr 24                                                    9,96 m2

  1. powierzchnia pokoi i komunikacji na II piętrze:                        130,61 m2

- pok. nr 25                                                   16,05 m2

          - pok. nr 26                                                   12,92 m2

          - pok. nr 27                                                   12,73 m2

          - pok. nr 28                                                   10,16 m2

          - pok. nr 29                                                     9,71 m2

          - pok. nr 30                                                   11,86 m2

          - pok. nr 31                                                   15,83 m2

          - pok. nr 32                                                   16,85 m2

          - komunikacja                                              24,50 m2

 

RAZEM POWIERZCHNIA I i II PIĘTRA                                       265,95 m2.

Oferty cenowe wraz z terminem realizacji oraz okresem gwarancji na wykładziny i roboty proszę nadsyłać na jeden z poniższych adresów do dnia  26 października 2022 r. :

- fax 95 7392 065

- mail magdalena.narolska@prokuratura.gov.pl

Osobą do kontaktów z ramienia Prokuratury Okręgowej jest Pan Krzysztof Sanocki tel. 95 7392 069 lub mail krzysztof.sanocki@prokuratura.gov.pl

Oferty winny zawierać: oddzielnie cenę za dostarczenie wykładziny oraz za położenie wykładzin i wyniesienie mebli (z podziałem   I i II piętro).

Płatność nastąpi w terminie do 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT.                                                                                                     

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_ofertowe​_Wykładziny​_Chopina​_52.pdf 0.52MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy​_na​_wymianę​_wykładzin.pdf 0.59MB
Karta techniczna
Karta​_techniczna​_postępowanie​_Wykładziny.pdf 0.61MB
{"register":{"columns":[]}}