W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zapytanie ofertowe na dostawę stempli, datowników, numeratorów i tuszownic wymiennych.

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:II_230_D_2021
  • Data rozpoczęcia: 04.11.2021
  • Data zakończenia: 10.11.2021 10:00
  • Wartość szacunkowa zamówienia:poniżej kwoty 130.000 zł
  • Jednostka publikująca:Prokuratura Okręgowa Warszawa Praga w Warszawie
  • Opis zamówienia:Zapytanie ofertowe na dostawę stempli, datowników, numeratorów, tuszownic wymiennych. Termin składania ofert upływa 10.11.2021 r. o godz. 10:00.

Materiały

zapytanie ofertowe stemple
zapytanie​_ofertowe​_-​_stemple.pdf 0.68MB
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - stemple
informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty​_-​_stemple.pdf 0.05MB
{"register":{"columns":[]}}