W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Stanowisko pracy ds. Statystyki

Zadania

Zadania na stanowisku ds. statystyki:

1.Prowadzenie Centralnego Rejestru Obiektów Nadzorowanych przez PSSE we wszystkich pionach jej działania , stałe aktualizowanie rejestru w porozumieniu z kierownikami poszczególnych sekcji i samodzielnych stanowisk pracy,

2.Sporządzanie i terminowe przesyłanie do WSSE we Wrocławiu sprawozdań okresowych.

W oparciu o zarządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie resortowej sprawozdawczości statystycznej podległych jednostek obowiązujących w danym roku kalendarzowym, wykonywanie w tym zakresie sprawozdań ze stanu zachorowań na choroby zakaźne i zatrucia oraz inne wg ustaleń między Dyrektorem PSSE i kierownikiem Oddziału Statystyki Informacji i opracowań Epidemiologicznych WSSE,

3.Prowadzenie bieżącej analizy wydajności pracy pracowników PSSE, przekazywanie informacji w tym zakresie dyrektorowi PSSE oraz składanie sprawozdań do OSIS zgodnie z zaleceniami,

4.Gromadzenie danych z zakresu demografii terenu działania PSSE , sporządzenie odpowiednich zestawień wg potrzeb,

5.Stałe uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez WSSE,

6.Opracowywanie danych statystycznych dotyczących sytuacji epidemiologicznej do sprawozdań ogólnych stacji oraz sporządzanie opracowań zgodnie z wytycznymi WSSE i PPIS,

7.Współpraca z Gł Specjalistą ds. Systemu Jakości w zakresie tworzenia i nadzorowania systemu zarządzania jakością na stanowisku.

8.Koordynowanie działań związanych z Planem Zasadniczych Przedsięwzięć PSSE zgodnie z wytycznymi WSSE.

{"register":{"columns":[]}}