W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Przyjmowanie wszystkich spraw prowadzi sekretariat czynny w godzinach urzędowania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Tucholi.
Postępowanie w procesie załatwiania spraw odbywa się zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 256 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r. Nr 5 poz.46) a szczegółowe zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych określa Instrukcja kancelaryjna.

Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Tucholi przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w środy od godz. 13:00 do godz. 14:00

{"register":{"columns":[]}}