W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor Do spraw: opinii o potrzebie oceny oddziaływania w Wydziale Ocen Oddziaływania na Środowisko

Nabór zdalny. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 14-02-2022

Informacje o ofercie

Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa,
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
Budynek wyposażony w windę osobową,
Siedziba urzędu mieści się na XI - XIII piętrze budynku,
Występuje stres związany z obsługą klientów zewnętrznych tj. obywateli, przedstawicieli przedsiębiorstw i inwestorów,
osób zaangażowanych w konflikty społeczne, dotyczące realizowanych inwestycji,
Zagrożenie korupcją,
Presja czasu ze względu na dużą liczbę prowadzonych spraw i konieczność dotrzymania terminów wynikających z
przepisów prawa, uwzględnienie interesu klientów ubiegających się o dofinansowanie z funduszy UE

 

Aplikuj do: 14 lutego 2022
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 92279" na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu

Więcej o pracy na stronie urzędu: http://poznan.rdos.gov.pl/oos

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:
Prowadzi pod nadzorem merytorycznym sprawy związane z wydaniem opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny
oddziaływania na środowisko w stosunku do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko,
z uwzględnieniem obszarów Natura 2000, w ramach postępowania w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na
środowisko, zmierzającym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w celu zapewnienia bezpiecznej dla
środowiska budowy i eksploatacji instalacji.
Przygotowywuje projekty opinii stwierdzających potrzebę lub brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na
środowisko w toku postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć mogących
potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko
Przygotowywuje projekty uzgodnień stwierdzających konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia
na środowisko ze względu na oddziaływanie na obszar Natura 2000
Przygotowywuje projekty uzgodnień stwierdzających konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia
gdy wnioskodawcą jest jednostka samorządu terytorialnego, dla której organem wykonawczym jest organ właściwy do
wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub podmiot od niej zależny w rozumieniu art. 24m ust. 2 ustawy z
dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Bada prawidłowość w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przez organy gmin
Przygotowywuje informacje o środowisku w ramach prowadzonych spraw w celu ich udostępnienia
Rozpatruje skargi i wnioski w zakresie prowadzonych spraw
Uczestniczy w przygotowywaniu opinii, stanowisk i sprawozdań przez Wydział.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: wielkopolskie
Poznań ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: średnie z zakresu ochrony środowiska, chemii lub pokrewne,
Znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie
środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
Zdolność analitycznego myślenia
Umiejętność analizy opracowań eksperckich
Umiejętność obsługi komputera (Windows),
Umiejętność komunikowania się i pracy w zespole
Otwarty stosunek do klienta
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Wykształcenie: wyższe o profilu z zakresu ochrony środowiska, chemii lub pokrewne lub dowolne wyższe i studia
podyplomowe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne
Doświadczenie zawodowe w administracji lub w obszarze ochrony środowiska,
Kursy i szkolenia z zakresu zagadnień dotyczących ocen oddziaływania na środowisko
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego na poziomie komunikatywnym,
Asertywność
Kreatywność w działaniu
Umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji
Odpowiedzialność
Znajomość ustaw:  Prawo ochrony środowiska,  Prawo wodne,  o odpadach, oraz aktów wykonawczych do tych ustaw

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
pracy

kopie dokumentów potwierdzających kursy i szkolenia z zakresu zagadnień dotyczących ocen oddziaływania na
środowisko

Benefity

Ruchomy czas pracy
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Trzynasta pensja
Dodatek za wysługę lat.

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie
podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów

 

Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Jana Henryka
Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań
Kontakt do inspektora ochrony danych: 61 628-12-61, e-mail: iod.poznan@rdos.gov.pl,
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru
Informacje o odbiorcach danych: -
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;1.
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;2.
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;3.
prawo do usunięcia danych osobowych;4.
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,5.
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;1.
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o2.
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.3.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.02.2022 08:14 Monika Bartkowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Bartkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor Do spraw: opinii o potrzebie oceny oddziaływania 92279 1.0 07.02.2022 08:14 Monika Bartkowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}