W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kontrola dotycząca prawidłowości realizacji zadań z zakresu ewidencji ludności przez Burmistrza Zelowa

14.12.2021

Data kontroli: 
5 listopad 2021 r. - 24 listopad 2021 r.
Podmiot kontrolowany: 
Burmistrz  Zelowa, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów
Temat: 
Realizacja zadań z zakresu ewidencji ludności w okresie od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.
Podmiot kontrolujący: 
Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
Dokumentacja:
Wystąpienie pokontrolne
Z dokumentacją kontroli można zapoznać się w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

Materiały

Wystąpienie pokontrolne - Gmina Zelów
Wystąpienie​_pokontrolne​_-​_Gmina​_Zelów.pdf 0.57MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.12.2021 09:32 Agnieszka Rosiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Rynkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Kontrola dotycząca prawidłowości realizacji zadań z zakresu ewidencji ludności przez Burmistrza Zelowa 2.0 22.03.2022 14:14 Wanda Rutecka-Wybraniec
Kontrola dotycząca prawidłowości realizacji zadań z zakresu ewidencji ludności przez Burmistrza Zelowa 1.0 22.12.2021 09:32 Agnieszka Rosiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}