W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozliczanie umów rezydenckich oraz numery rachunków bankowych ministerstwa zdrowia

Jeśli zakład nie wykorzystał środków, bądź wykorzystał je niezgodnie z przeznaczeniem, musi je zwrócić na odpowiednie konto Ministerstwa Zdrowia.

Rok otrzymania środków

Numer konta bankowego Ministerstwa Zdrowia

2008  i wcześniej

02 1010 1010 0013 0022 3100 0000

2009

49 1010 1010 0013 0013 9130 1000

2010

83 1010 1010 0013 0013 9130 0000

2011 i następne lata

Zwrot do 31 grudnia: 15 1010 1010 0013 0013 9130 2000

Zwrot po 31 grudnia: 49 1010 1010 0013 0013 9130 1000

2015 – tylko umowy Rn…BP

02 1010 1010 0013 0022 3100 0000

2016 – tylko umowy Rn…BP

Zwrot do 31 grudnia: 52 1010 1010 0013 0022 3000 0000

Zwrot po 31 grudnia: 02 1010 1010 0013 0022 3100 0000

Jak zwrócić niewykorzystane środki

  1. Zwróć niewykorzystane środki na właściwe konto MZ – jeśli przelejesz środki na niewłaściwe konto MZ, za datę zapłaty odsetek uznamy datę wpływu na prawidłowe konto.
  2. Umieść w opisie zwrotu pełny numer umowy oraz rok, za który zwracasz środki – jeśli tego nie zrobisz, możesz opóźnić prawidłowe zakwalifikowanie zwrotu i spowodować naliczenie dodatkowych odsetek ustawowych.
  3. Jeśli nie zwrócisz w terminie niewykorzystanych środków, w opisie przelewu podaj:
  • numer umowy oraz rok, za który zwracasz środki,
  • kwotę główną zwrotu,
  • kwotę odsetek ustawowych.

Jak złożyć rozliczenie

  1. Prześlij rozliczenie na adres:

Ministerstwo Zdrowia
Departament Budżetu i Finansów
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa

  1. Złóż rozliczenie roczne na załączniku nr 2 do umowy w 1 egz.:
  • do 5 stycznia – za rok ubiegły,
  • w ciągu 20 dni od wygaśnięcia umowy (w tym likwidacja lub przekształcenie zakładu),
  • w ciągu 7 dni od otrzymania ostatniego przelewu, jeśli przekazaliśmy go po 17 dniach od wygaśnięcia umowy.
  1. Wygaśnięcie umowy oznacza rozwiązanie umowy o pracę z ostatnim rezydentem objętym daną umową.
  2. Przygotuj rozliczenie do każdej umowy oddzielnie, zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do umowy.
  3. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w druku rozliczeniowym, w szczególności w zakresie liczby i kolejności rezydentów.
  4. Przypominamy, że zlikwidowaliśmy rozliczenia półroczne oraz rozliczenia końcowe.

UWAGA: Rozliczenie roczne do umów zawartych w Systemie Informatycznym Rezydentur (SIR) należy wypełnić, podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz przekazać wyłącznie poprzez SIR. Prosimy o nieprzekazywanie Zał. nr 2 w wersji papierowej.

W przypadku problemów ze złożeniem lub podpisaniem rozliczenia w SIR prosimy o kontakt na adres mailowy: m.rojek@mz.gov.pl, e.lojszczyk@mz.gov.pl.

Pytania dotyczące rozliczeń umów

Jeśli masz pytania związane z rozliczaniem umów, skontaktuj się z pracownikiem Departamentu Budżetu i Finansów:

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
22.02.2024 10:35 Jarosław Rybarczyk
Pierwsza publikacja:
21.05.2019 13:14 Mateusz Klimczak
{"register":{"columns":[]}}