Starszy specjalista w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Biurze Administracyjnym
29.08.2019
Dokumenty należy składać lub przesłać do 12.09.2019 r.
nr ogłoszenia: 53246 poz. 2181 MINISTERSTWO ZDROWIA w WARSZAWIE
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy specjalista w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Biurze Administracyjnym
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie procesu rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej na wolne stanowiska w służbie cywilnej;
- Przygotowywanie decyzji personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy oraz decyzji wynikających z trwania stosunków pracy w Ministerstwie Zdrowia; Prowadzenie spraw dotyczących obsługi kadrowej osób zatrudnionych w Ministerstwie Zdrowia;
- Identyfikacja oraz analizowanie potrzeb szkoleniowych i działań rozwojowych skierowanych do pracowników urzędu;
- Realizowanie zadań z zakresu ocen pracowniczych, służby przygotowawczej i opisów stanowisk pracy;
- Prowadzenie spraw pracowniczych z zakresu czasu pracy oraz uprawnień urlopowych; Realizacja zadań z zakresu badań profilaktycznych pracowników urzędu;
- Zgłaszanie pracowników Ministerstwa Zdrowia i członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych; Dokonywanie aktualizacji danych osobowych i zmian wynikających ze stosunku pracy; Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników, w tym również ZUS Rp-7;
- Przygotowywanie i wdrażanie założeń polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
- Realizowanie zadań z zakresu budżetu zadaniowego, w tym aktualizacja; Sporządzanie analiz z zakresu zatrudnienia i wynagrodzeń w Ministerstwie Zdrowia, a także udział przygotowywaniu obowiązkowych sprawozdań (GUS, KPRM, PFRON).
Warunki pracy
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych;
Biuro Administracyjne mieści się w Warszawie przy ul. Miodowej 15; pokój zlokalizowany jest na I piętrze w budynku „B”; winda znajduje się w budynku „B” budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i „C”;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:
- wykształcenie: wyższe,
- 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi,
- wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z przepisami wykonawczymi,
- znajomość przepisów Kodeksu pracy,
- znajomość przepisów dot. ubezpieczeń zdrowotnych,
- znajomość przepisów w zakresie prowadzenia dokumentacji pracowniczej,
- znajomość zagadnień dotyczących czasu pracy,
- znajomość nowoczesnych metod selekcji i rekrutacji,
- znajomość zagadnień ochrony danych osobowych,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność i inicjatywa,
- współpraca,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub nauk społecznych,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- wiedza z zakresu realizacji projektów,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- kreatywność,
- orientacja na osiąganie celów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 12 września 2019 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa lub mailowo na adres: rekrutacja@mz.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i przesłane w formie skanu) z dopiskiem: „starszy specjalista w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Biurze Administracyjnym (poz. 2181) ”
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
W przypadku przesyłania aplikacji mailowo najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do Ministerstwa Zdrowia wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe). Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 276.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Naszym Pracownikom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi do ok. 4.600,00 zł brutto,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
- możliwość doskonalenia zawodowego,
- „trzynaste” wynagrodzenie,
- elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
- pakiet socjalny (min. dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń,
- projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”,
- parking dla rowerów,
- pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
- bufet pracowniczy,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
- Pierwsza publikacja:
- 29.08.2019 07:11 Mateusz Klimczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mateusz Klimczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy specjalista w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Biurze Administracyjnym | 1.0 | 29.08.2019 07:11 Mateusz Klimczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP