W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informatyka (październik 2020 r.)

Temat 3. Zapoznanie ze Scratch

Nauczę się korzystać ze Scratch w przeglądarce internetowej. Napiszę pierwszy program w Scratchu.

  • Załóż konto na platformie scratch.mit.edu, możesz wykorzystać informacje przekazane przez Creative Club.

Typ materiału: Tekst

  • Jeśli potrzebujesz pomocy przy zakładaniu konta Scratch, obejrzyj poradnik opublikowany na kanale „Scratch TIG” na YouTube.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Obejrzyj materiał opublikowany na kanale „ScratchSPWZ” na YouTube i napisz pierwszy program w Scratchu.

Typ materiału: Materiał multimedialny

Temat 4. Podstawy Scratch

Zapoznam się z podstawami programowania w Scratch  – sterowaniem duszkiem, zmianą kostiumu, ustawieniem tła.

  • Utrwal zasady poruszania duszkiem – przeczytaj lekcję z Epodręcznika i wykonaj w Scratchu zawarte w lekcji ćwiczenia.

Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika

  • Utwórz animowaną historyjkę w Scratchu – przeczytaj lekcję z Epodręcznika i wykonaj zawarte w niej ćwiczenia.

Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika

 

{"register":{"columns":[]}}