W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informatyka (październik 2020 r.)

Temat 3. Wstęp do grafiki wektorowej

Poznam i praktycznie zastosuję sposoby tworzenia grafiki wektorowej.

  • Przeczytaj lekcję z Epodręcznika na temat grafiki wektorowej i spróbuj wykonać zaproponowane w niej ćwiczenia.

Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika

  • Obejrzyj materiał na kanale „Wizerunek to warunek” na YouTube, z którego dowiesz się, jak zainstalować program do obróbki grafiki wektorowej Inkscape.

Typ materiału: Materiał multimedialny

Temat 4. Grafika 3D

Zapoznam się z podstawami modelowania 3D, nauczę się tworzyć proste modele 3D.

  • Przeczytaj lekcję z Epodręcznika na temat grafiki 3D.

Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika

  • Obejrzyj materiał na kanale „Grafika dla Zielonych” na YouTube, z którego dowiesz się, jak zainstalować program Blender oraz poznasz podstawy pracy z tym programem.

Typ materiału: Materiał multimedialny

 

{"register":{"columns":[]}}