W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informatyka (październik 2020 r.)

Temat 3. Podstawy Scratch – listy

Zapoznam się z działaniem list w Scratch.

  • Obejrzyj film, aby dowiedzieć się jak działają listy i zmienne w Scratch.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Obejrzyj film, aby dowiedzieć się jak działają listy i zmienne w Scratch – część 2.

Typ materiału: Materiał multimedialny

Temat 4. Programowanie automatu biletowego

Zaprojektuję i zaprogramuję automat biletowy w Scratch.

  • Przeczytaj lekcję z Epodręcznika – stwórz automat biletowy. Zwróć uwagę na wykorzystywane struktury danych oraz sposób przeliczania pieniędzy w programie komputerowym.

Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika

 

{"register":{"columns":[]}}