W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informatyka (styczeń 2021 r.)

Temat 9. Grafika 3D – oświetlenie i mapy do odbić na tworzonych obiektach (HDRi)

Na lekcji dowiem się, jak zadbać o realistyczne oświetlenie sceny i odpowiednie odbicia na swoich materiałach. Dowiem się również, do czego służą mapy sferyczne HDRi oraz jak ich używać.

  • Obejrzyj materiał na kanale „Grafika dla Zielonych” na YouTube, z którego dowiesz się, jak używać map sferycznych oraz jak zadbać o realistyczne oświetlenie.

Typ materiału: Materiał multimedialny

Temat 10. Grafika 3D – materiał drewna z jednej tekstury

Na lekcji dowiem się, jak z jednej tekstury zrobić realistyczny materiał podobny do drewna.

  • Obejrzyj materiał na kanale „Grafika dla Zielonych” na YouTube, z którego nauczysz się, jak stworzyć materiał drewna korzystając z jednej tekstury.

Typ materiału: Materiał multimedialny

 

{"register":{"columns":[]}}