W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Język angielski (wrzesień 2020 r.)

Temat 1. Warm up: colours and alphabet. 

W czasie dzisiejszej lekcji powtórzę nazwy kolorów i litery alfabetu, czyli przypomnę sobie niektóre angielskie przymiotniki i rzeczowniki. Dzięki specjalnie dobranym piosenkom poćwiczę słuchanie ze zrozumieniem. 
 

  • Posłuchaj piosenki o kolorach i zwróć uwagę na słowa, które się w niej pojawiają.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Posłuchaj piosenki o alfabecie i zwróć uwagę na słowa, które się w niej pojawiają.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Zagraj w grę utrwalającą litery angielskiego alfabetu. 

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Wykonaj ćwiczenia dotyczące alfabetu.

Typ materiału: Karta pracy

  • Zagraj w grę utrwalającą nazwy kolorów. 

Typ materiału: Materiał multimedialny

  •  Wykonaj ćwiczenia dotyczące kolorów.

Typ materiału: Karta pracy 

Temat 2. Warm up: from 1 to 20, days of the week and months of the year 

W czasie dzisiejszej lekcji powtórzę nazwy dni tygodnia, cyfry i liczby od 1 do 20 oraz nazwy miesięcy. Dzięki specjalnie dobranym piosenkom poćwiczę słuchanie ze zrozumieniem, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą mi powtórzyć i utrwalić materiał z dzisiejszych zajęć lekcyjnych. 

  •  Posłuchaj piosenki o cyfrach i liczbach i zwróć uwagę na słowa, które się w niej pojawiają.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Posłuchaj piosenki o dniach tygodnia i zwróć uwagę na słowa, które się w niej pojawiają.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Posłuchaj piosenki o miesiącach i zwróć uwagę na słowa, które się w niej pojawiają.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Zagraj w grę utrwalającą cyfry od 1 do 10.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Zagraj w grę utrwalającą liczby od 11 do 20.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Wykonaj ćwiczenia dotyczące dni tygodnia.

Typ materiału: Karta pracy

  • Wykonaj ćwiczenia dotyczące cyfr i liczb.

Typ materiału: Gra

  • Wykonaj ćwiczenia dotyczące dni tygodnia.

Typ materiału: Karta pracy

  •  Wykonaj ćwiczenia dotyczące miesięcy.

Typ materiału: Karta pracy

Temat 3. Warm up: parts of the body

W czasie dzisiejszej lekcji powtórzę nazwy części ciała. Dzięki specjalnie dobranym piosenkom poćwiczę słuchanie ze zrozumieniem, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą mi powtórzyć i utrwalić materiał z dzisiejszych zajęć lekcyjnych. 

  •  Posłuchaj piosenki o częściach ciała i zwróć uwagę na słowa, które się w niej pojawiają.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Zagraj w grę o częściach ciała cz. 1. Dopasuj słowo do obrazka.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Zagraj w grę o częściach ciała cz. 2. Dopasuj słowo do obrazka.

Typ materiału: Materiał multimedialny 

  • Zagraj w grę o częściach ciała, które są umiejscowione na głowie. Dopasuj słowo do obrazka.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Wykonaj ćwiczenia dotyczące części ciała.

Typ materiału: Karta pracy

  • Odsłuchaj piosenki i wykonaj ćwiczenia, które są do niej przygotowane.

Typ materiału: Materiał multimedialny z karta pracy.

Temat 4. Hello, my name is...– introducing yourself and others.

W czasie dzisiejszej lekcji nauczę się przedstawiać siebie i innych. Dzięki specjalnie dobranym piosenkom poćwiczę słuchanie ze zrozumieniem, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą mi powtórzyć i utrwalić materiał z dzisiejszych zajęć lekcyjnych. 

  •  Posłuchaj piosenki o przedstawianiu siebie.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  •  Posłuchaj piosenki o przedstawianiu innych.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Obejrzyj film o przedstawianiu siebie i innych osób. 

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Wykonaj ćwiczenia dot. przedstawiania siebie.

Typ materiału: Karta pracy

  • Wykonaj ćwiczenia dot. przedstawiania innych.

Typ materiału: Karta pracy

  • Odsłuchaj piosenki i wykonaj ćwiczenia, które są do niej przygotowane.

Typ materiału: Materiał multimedialny z karta pracy.

Temat 5. In the classroom

W czasie dzisiejszej lekcji nauczę się słownictwa związanego z pracownią klasową. Dzięki specjalnie dobranym piosenkom poćwiczę słuchanie ze zrozumieniem, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą mi powtórzyć i utrwalić materiał z dzisiejszych zajęć lekcyjnych. 

  •  Obejrzyj film o szkole i pracowni klasowej.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Obejrzyj film nt. zachowania w klasie.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Zapoznaj się z kartą pracy i wykonaj zadanie.

Typ materiału: Karta pracy

  • Zapoznaj się z kartą pracy i wykonaj zadanie.

Typ materiału: Karta pracy

  • Zagraj w grę o pracowni klasowej cz. 1. Dopasuj słowo do obrazka.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Zagraj w grę o pracowni klasowej cz. 2. Dopasuj słowo do obrazka.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Obejrzyj film i wykonaj ćwiczenia, które są do niego przygotowane.

Typ materiału: Materiał multimedialny

Temat 6. Food and drink

W czasie dzisiejszej lekcji powtórzę oraz poznam nowe słownictwo związane z jedzeniem i napojami. Dzięki specjalnie dobranym piosenkom poćwiczę słuchanie ze zrozumieniem, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą mi powtórzyć i utrwalić materiał z dzisiejszych zajęć lekcyjnych. 

  •  Zapoznaj się z nazwami jedzenia, następnie zagraj w grę.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Dopasuj nazwy do obrazków. 

Typ materiału: Karta pracy

  • Obejrzyj film i poznaj słowa związane z jedzeniem i napojami.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Posłuchaj piosenki i zapisz nazwy warzyw, które się w niej pojawiają.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  •  Zagraj w grę (cz. 1) polegająca na dopasowaniu słowa do obrazka.

Typ materiału: Materiał multimedialny 

  • Zagraj w grę (cz. 2) polegająca na dopasowaniu słowa do obrazka.

Typ materiału: Materiał multimedialny 

  • Wykonaj ćwiczenia.

Typ materiału: Karta pracy 

  • Wykonaj ćwiczenia.

Typ materiału: Karta pracy

 

{"register":{"columns":[]}}