W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Plan lekcji 15-19.06.2020

Poniedziałek, 15 czerwca

1. Język polski
Temat: Co czuje dusza?

Poznam i zinterpretuję wiersz Anny Kamieńskiej „Widok z gór” i obraz Rafała Malczewskiego „Pogodne życie”, porównam stany emocjonalne przedstawione w tych utworach.

2. Język angielski
Temat: Like + ing

Wysłucham piosenki o tym, co lubi robić chłopiec i przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem, zwracając szczególną uwagę na zdania z „like + ing”. Zagram w dwie gry utrwalające słownictwo (materiał do zajęć 1). Wykonam ćwiczenia z karty w formacie .pdf sprawdzające zrozumienie treści (materiał do zajęć 2). Zapoznam się z regułami stosowania zwrotu: „like + ing”, zagram w dwie gry utrwalające wiedzę (materiał do zajęć 3). Wykonam ćwiczenia z karty w formacie .pdf utrwalające wiedzę (materiał do zajęć 4). Sprawdzę swoją wiedzę, wykonując test (materiał do zajęć 5). Sprawdzę swoje odpowiedzi (materiał do zajęć 6).

3. Matematyka
Temat: Działania pisemne – powtórzenie wiadomości. Dzielenie pisemne 

Na tej lekcji powtórzę wiedzę z zakresu dzielenia liczb naturalnych sposobem pisemnym.

4. Technika
Temat: Piesza wycieczka

Dowiem się, w jaki sposób mogę zaplanować pieszą wycieczkę, jak się do niej przygotować i co zrobić, aby była ona bezpieczna.

Wtorek, 16 czerwca

1. Język polski
Temat: Najpierw obowiązki! 

Poznam i zinterpretuję tekst Brunona Ferrera „Rachunek dla mamy”, zastanowię się, jakie mam obowiązki i czy dobrze się z nich wywiązuję.

2. Muzyka
Temat: Orkiestra symfoniczna

Na tej lekcji nauczę się charakteryzować skład orkiestry symfonicznej. 

3. Przyroda
Temat: W morskiej toni i głębinach

Na tej lekcji nauczę się przedstawiać warunki panujące w toni i głębinach morskich oraz rozpoznawać zwierzęta zamieszkujące oba środowiska.

4. Matematyka
Temat: Działania pisemne – powtórzenie wiadomości. Działania pisemne. Zadania tekstowe

Na tej lekcji powtórzę wiedzę z zakresu zastosowania działań pisemnych w rozwiązywaniu zadań tekstowych.

Środa, 17 czerwca

1. Język polski
Temat: Morze, góry czy może… jezioro?

Poznam i zinterpretuję wiersz Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego „Kronika olsztyńska”, opowiem o swoich wakacyjnych planach. 

2. Język angielski
Temat: One small world

Posłucham piosenki i przećwiczę czytanie ze zrozumieniem, zwracając uwagę na wymowę nazw państw i miast (materiał do zajęć 1). Wykonam ćwiczenia z karty w formacie .pdf sprawdzające słownictwo (materiał do zajęć 2). Zapoznam się z pisownią słynnych na całym świecie miejsc (materiał do zajęć 3). Odsłucham nagranej wymowy i połączę wybrane nazwy słynnych miejsc z rysunkami (materiał do zajęć 4 i 5).

3. Historia
Temat: Polska po II wojnie światowej

Na podstawie wybranych przez nauczyciela fragmentów lekcji z e-podręcznika poznam sytuację Polski po II wojnie światowej, rozwiążę quizy o poznanych postaciach historycznych.

4. Matematyka
Temat: Figury geometryczne – powtórzenie wiadomości. Proste, półproste i odcinki

Na tej lekcji powtórzę wiedzę z zakresu prostych, półprostych i odcinków.

Czwartek, 18 czerwca

1. Język polski
Temat: Niedoparki i zagubione skarpetki – część 1 

Poznam i zinterpretuję fragmenty książki Pavla Šruta „Niedoparki”.

2. Przyroda
Temat: Warunki życia na lądzie

Na tej lekcji nauczę się wskazywać czynniki wpływające na organizmy lądowe oraz omawiać, w jaki sposób obecność lub brak jakiegoś czynnika ogranicza występowanie organizmów.

3. Matematyka
Temat: Figury geometryczne – powtórzenie wiadomości. Kąty

Na tej lekcji powtórzę wiedzę z zakresu kątów.

4. Informatyka
Temat: Komputery są wśród nas

Dowiem się, jaka jest historia komputerów oraz do czego są obecnie wykorzystywane.

Piątek, 19 czerwca

1. Język polski
Temat: Niedoparki i zagubione skarpetki – część 2

Poznam i zinterpretuję fragmenty książki Pavla Šruta „Niedoparki”.

2. Język angielski
Temat: The mystery man – question words

Posłucham historii Pam i Sama, którzy wybrali się na tajną misję, poćwiczę słuchanie ze zrozumieniem (materiał do zajęć 1). Przypomnę sobie znaczenie zaimków pytających: „Who”, „Where”, „What”, „When”, „Why”. Wykonam ćwiczenia z karty w formacie .pdf sprawdzające słownictwo i użycie zaimków pytających (materiał do zajęć 2). Zagram w grę utrwalającą prawidłowe używanie zaimków pytających (materiał do zajęć 3).

3. Plastyka
Temat: Muzyczne inspiracje. Tworzymy ilustracje do utworów muzycznych

Nauczę się rozpoznawać wybranych artystów inspirujących się muzyką podczas tworzenia kompozycji malarskich. Nauczę się wyrażać w pracy plastycznej uczucia i emocje. Stworzę pracę plastyczną do wybranego przez siebie utworu.

{"register":{"columns":[]}}