W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. J. Zarębskiego w Inowrocławiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.gov.pl/web/psminowroclaw

Data publikacji strony internetowej: 01.06.2021

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 31.03.2023

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • ze względu na sukcesywne doszkalanie pracowników, co skutkuje, iż na dzień wystawienia deklaracji nie jest możliwe uzyskanie wszystkich dokumentów w pełni dostępnych cyfrowo,
  • powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) - lub są skanami dokumentów,
  • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
  • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • część filmów może nieposiadać napisów i audiodeskrypcji,

Oświadczenie sporządzono dnia 20.05.2022. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Szymon Kościkiewicz, adres poczty elektronicznej administrator@psmino.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 523 574 650. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informacja o dostępności architektonicznej

Do budynku prowadzi 1 wejście przy ul. Kilińskiego 16 a z poziomu ulicy.
Na parterze znajdują się dostępne dla osób na wózkach: Sala Koncertowa, Sala Kameralna, Toaleta, Szatnia, sala do prowadzenia indywidualnych zajęć z uczniami , sala do zajęć zbiorowych z przedmiotów ogólnomuzycznych.
Korytarze i hol na parterze umożliwiają komunikację i swobodne poruszanie się osób niepełnosprawnych.
Na piętrze znajdują się sale do prowadzenia zajęć z uczniami oraz sale do ćwiczeń ,sale do zajęć zbiorowych z przedmiotów ogólnomuzycznych.
W budynku nie ma windy.
W budynku szkoły nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania na miejscu ani online z pomocy tłumacza języka migowego.
Przed budynkiem są wyznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku jest toaleta przystosowana dla osób na wózkach inwalidzkich oraz niepełnosprawnych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.08.2022 09:55 Szymon Kościkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Szymon Kościkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 4.0 31.03.2023 09:49 Szymon Kościkiewicz
Deklaracja dostępności 3.0 31.03.2023 09:47 Szymon Kościkiewicz
Deklaracja dostępności 2.0 31.03.2023 09:45 Szymon Kościkiewicz
Deklaracja dostępności 1.0 04.08.2022 09:55 Szymon Kościkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}