W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostepności

Deklaracja dostępności serwisu

Deklaracja dostępności Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Koninie

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Koninie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego szkoły

Data publikacji strony internetowej: 2012-02-11

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2022-04-06.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:

  • mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
  • ze względu na sukcesywne doszkalanie pracowników, co skutkuje, iż na dzień wystawienia deklaracji nie jest możliwe uzyskanie wszystkich dokumentów w pełni dostępnych cyfrowo,
  • powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) - lub są skanami dokumentów,
  • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,

 

Data ostatniej aktualizacji deklaracji 30.01.2024 r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Magdalena Markiewicz, adres poczty elektronicznej sekretariat@psmkonin.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 63 242 88 24. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

PSM I i II st. w Koninie ul. 3 maja 50, 62-500 Konin

Do budynku prowadzą 3 wejścia: główne wejście od ul. 3 Maja (wejście dostępne dla wszystkich w godzinach pracy szkoły), wejście od strony parkingu i wejście boczne (bezpośrednio na salę koncertową). Do wejścia od strony parkingu i wejścia bocznego prowadzą schody.

Portiernia i Sekretariat znajdują się na parterze po prawej stronie od wejścia głównego. Przejście jest swobodne, osoba na wózku może poruszać się po części powierzchni parteru budynku, łącznie z salą koncertową. Obiekt jest monitorowany. Budynek składa się z 2 części: część stara; składa się z 3 kondygnacji i na każdym poziomie znajduje się korytarz (parter, 1 i 2 piętro), część nowa; składa się z 2 kondygnacji i na każdym poziomie znajduje się korytarz (parter, 1 piętro). Aby dostać się na korytarz oraz 1 i 2 piętro należy pokonać schody. W budynku nie ma windy, pochylni, podjazdów, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych itp.

Brak toalety dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Brak możliwości korzystania z tłumacza języka migowego.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.04.2022 16:09 Katarzyna Broj
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krzysztof Pydyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostepności 5.0 30.01.2024 09:43 Katarzyna Broj
Deklaracja dostepności 4.0 30.01.2024 09:43 Katarzyna Broj
Deklaracja dostepności 3.0 01.03.2023 11:12 Katarzyna Broj
Deklaracja dostepności 2.0 30.09.2022 14:21 Katarzyna Broj
Deklaracja dostepności 1.0 08.04.2022 16:09 Katarzyna Broj

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}