W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat w sprawie naboru wniosków dotyczących imprez dla szkolnictwa artystycznego organizowanych w roku 2024

10.05.2023

Grafika na niebieskim tle z logo CEA w lewym dolnym rogu, kolorowym fragmentem płótna malarskiego w prawym dolnym rogu i tekstem "Komunikat nabór wniosków dotyczących imprez dla szkolnictwa artystycznego organizowanych w roku 2024"

Centrum Edukacji Artystycznej uprzejmie przypomina, że termin składania wniosków o dofinansowanie ogólnopolskich i międzynarodowych imprez szkolnictwa artystycznego, adresowanych do uczniów oraz nauczycieli szkół muzycznych, plastycznych i baletowych (tj. konkursy, kursy, warsztaty, plenery), których realizacja planowana jest na rok 2024 upływa 31 maja 2023 r. Wniosek należy złożyć poprzez wizytatora regionalnego.

Aktualny Formularz wniosku dostępny jest do pobrania na stronie internetowej Centrum www.gov.pl/cea w zakładce „Imprezy szkolnictwa artystycznego – Imprezy współorganizowane”.

Wniosek należy złożyć w jednym z poniższych wariantów:

  1. w wersji elektronicznej (PDF)
    w przypadku gdy wnioskodawca dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres mailowy biura wizytatora regionalnego,
    lub
  2. w wersji papierowej (2 egzemplarze)
    w przypadku gdy wnioskodawca nie dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, (drogą tradycyjną) na adres korespondencyjny biura wizytatora regionalnego.

W opisie imprezy (część A) prosimy o konkretne zdefiniowanie odbiorcy przedsięwzięcia (uczeń, nauczyciel), określenie sposobu i form realizacji, przedstawienie założeń programowych, podejmowanej tematyki, a także proponowanych wykładowców czy członków jury konkursu. W kosztorysie (część B)  należy uwzględnić wszystkie koszty, niezbędne dla realizacji wydarzenia.

W przypadku konkursów, do wniosku należy dołączyć projekt regulaminu zawierający dane, o których mowa w § 11 ust. 1. rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia z dnia 21 listopada 2019 r. w sprawie organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów dla uczniów publicznych szkół i placówek artystycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2328 z późn .zm). Planowany termin realizacji imprezy powinien być zgodny z Harmonogramem międzynarodowych i ogólnopolskich konkursów Centrum Edukacji Artystycznej. Wzory dokumentacji konkursowej są do pobrania ze strony internetowej Centrum www.gov.pl/cea w zakładce „Imprezy szkolnictwa artystycznego – Imprezy współorganizowane”.

Wnioski o przyjęcie patronatu należy kierować bezpośrednio do Ministerstwa Kultury Dziedzictwa Narodowego – regulamin oraz formularz wniosku zamieszczone są na stronnie internetowej resortu  https://www.gov.pl/web/kultura/patronaty-honorowe

Wykonawca imprezy, która została zatwierdzona przez Centrum Edukacji Artystycznej do realizacji zobowiązany jest do:

  • opublikowania i aktualizowania informacji o imprezie w serwisie internetowym MKiDN pn. Kalendarium Wydarzeń Szkolnictwa Artystycznego, w terminie do dnia 31 października 2023 r. Serwis dostępny jest pod adresem: https://szkolnictwoartystyczne.mkidn.gov.pl/
  • zamieszczenia logotypu CEA oraz zapisu „Dofinansowano/sfinansowano ze środków Centrum Edukacji Artystycznej”, na wszelkich materiałach reklamowych i promocyjnych dotyczących danego wydarzenia.

Po zakończeniu imprezy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia Sprawozdania z realizacji  imprezy wraz z rozliczeniem. Formularz Sprawozdania, druk rozliczenia (dot. szkół MKiDN) oraz wzory dokumentacji merytorycznej dostępne są do pobrania na stronie internetowej Centrum www.gov.pl/cea w zakładce „Imprezy szkolnictwa artystycznego – Imprezy współorganizowane”. Do sprawozdania załącza się potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów finansowych zrealizowanego dofinansowania wraz z potwierdzeniem zapłaty oraz materiały dokumentujące wykonanie imprezy takie jak np:

  • program, informator, folder etc.
  • lista uczestników
  • w przypadku konkursów: 1) protokół jury konkursu 2) zbiorcza karta punktacyjna 3) lista laureatów
  • materiały promocyjne.

Aktualizację wniosku oraz Sprawozdanie z realizacji imprezy wraz załącznikami należy przesłać bezpośrednio do Centrum:

  1. w wersji elektronicznej (PDF)|
    w przypadku gdy wnioskodawca dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, 
    na adres mailowy: sekretariat@cea.art.pl,
    lub
  2. w wersji papierowej (1 egzemplarz)
    w przypadku gdy wnioskodawca nie dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, (drogą tradycyjną) na adres korespondencyjny, ul. Mikołaja Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa.
{"register":{"columns":[]}}