W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacje dla osób niepełnosprawnych

Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo

Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa

Do budynku prowadzi 5 wejść od Al. Jerozolimskich. 4 są ogólnodostępne, 2 z drzwiami obrotowymi (wejścia główne). Na wprost recepcji znajduje się wejście dla osób poruszających się na wózku. Dla gości przeznaczone są wejścia z drzwiami obrotowymi.

Recepcja znajduje się na wprost wejścia dostępnego dla wózków. Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które może przejechać osoba na wózku.

W budynku są windy. Na parterze na przyciskach umieszczone są napisy w alfabecie Braille’a

Toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze.

Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

W tym samym budynku, na parterze, od strony Placu Artura Zawiszy znajduje się dodatkowo wejście do Biura Podawczego Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego. Jest ono także dostępne dla osób na wózkach.

Informacja dla osób niesłyszących

Główny Inspektorat Transportu Drogowego realizując zapisy ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się, umożliwia osobom głuchym lub słabosłyszącym korzystanie z pomocy tłumacza języka migowego online.

Skorzystanie z usługi jest bezpłatne i nie wymaga wcześniejszego umawiania się na wizytę.

Z usługi tłumaczenia języka migowego online można skorzystać w dwojaki sposób:

  1. Poprzez zgłoszenie się ze swoją sprawą do  siedziby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego przy Al. Jerozolimskich 94 w Warszawie, do Biura Podawczego na parterze budynku gdzie znajduje się oznakowane stanowisko z dostępem do usługi.  Pracownik Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego (za pośrednictwem komputera z kamerą) połączy się z tłumaczem języka migowego. Tłumacz będzie pośredniczył w rozmowie między Klientem a urzędnikiem. Rozmowa odbywa się w czasie rzeczywistym.
  2. Z usługi można skorzystać także nie wychodząc z domu. Wystarczy posiadanie sprzętu komputerowego (komputer PC, laptop, tablet) wyposażonego w kamerę oraz podłączenie do Internetu.

Link do tłumacza języka migowego

Kliknięcie linku wywołuje połączenie z tłumaczem języka migowego. Dzięki czemu tłumacz pośredniczy w rozmowie telefonicznej  z urzędnikiem Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.10.2021 13:37 Adam Polej
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Polej
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacje dla osób niepełnosprawnych 1.0 13.10.2021 13:37 Adam Polej

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}