W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zamówienia publiczne 2019-2022


2022-12-06

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na poniższy asortyment mundurowy PSP:

- Hełm Vulcan NEO szt. 4,
- Obuwie specjalne skórzane BRANDBULL FHR 006 1 para,
- Ubrania koszarowe trzyczęściowe 11 kpl.,
- Rękwice specjalne 1 para.

Oferty cenowe prosimy składać do 08.12.2022 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl.

Materiały

Zaproszenie do złożenia oferty
2022-12-06​_Zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty.pdf 0.05MB
2012-12-12 - Informacja z wyboru oferty - umundurowanie
2012-12-12​_-​_Informacja​_z​_wyboru​_oferty​_-​_umundurowanie.pdf 0.18MB

 

2022-05-17

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup środka pianotówrczego.

Oferty cenowe prosimy składać do 22.05.2022 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl.

Materiały

2022-05-17 - Zaproszenie do złożenia oferty - środek pianotwórczy
2022-05-17​_-​_Zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty​_-​_środek​_pianotwórczy.pdf 0.04MB
2022-05-23 - Informacja z wyboru oferty - środek pianotwórczy
2022-05-23​_-​_Informacja​_z​_wyboru​_oferty​_-​_środek​_pianotwórczy.pdf 0.05MB

 

2022-04-29

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup asortymentu mundurowego.

Oferty cenowe prosimy składać do 10.05.2022 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl.

Materiały

2022-04-29 - Zaproszenie do złożenia oferty - asortyment mundurowy
2022-04-29​_-​_Zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty​_-​_asortyment​_mundurowy.pdf 0.05MB
2022-05-11 - Informacja z wyboru oferty na zakup koszulek
Informacja​_z​_wyboru​_oferty​_koszulki.pdf 0.05MB

 

2022-02-15

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup asortymentu mundurowego.

Oferty cenowe prosimy składać do 21.02.2022 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl.

Materiały

2022-02-15 - Zaproszenie do złożenia oferty - asortyment mundurowy
2022-02-15​_-​_Zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty​_-​_asortyment​_mundurowy.pdf 0.07MB
2022-02-23 - Informacja z wyboru oferty - asortyment mundurowy
2022-02-23​_-​_Informacja​_z​_wyboru​_oferty​_-​_asortyment​_mundurowy.pdf 0.05MB

 

2022-01-26

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup asortymentu mundurowego.

Oferty cenowe prosimy składać do 02.02.2022 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl.

Materiały

2022-01-26 - Zaproszenie do złożenia oferty - asortyment mundurowy
2022-01-26​_-​_Zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty​_-​_asortyment​_mundurowy.pdf 0.05MB
2022-02-03 - Informacja z wyboru oferty - asortyment mundurowy
2022-02-03​_-​_Informacja​_z​_wyboru​_oferty​_-​_asortyment​_mundurowy.pdf 0.04MB

 

2022-01-04

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup urządzeń niezbędnych do wdrożenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów.

Oferty cenowe prosimy składać do 12.01.2022 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl.

Materiały

2022-01-04-zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty
zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty.pdf 0.05MB
odpowiedź​_na​_zapytanie
odpowiedź​_na​_zapytanie.pdf 0.04MB
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.04MB

 

2021-12-09

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup węży tłocznych W-75.

Oferty prosimy składać do 14.12.2021 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl

Materiały

2021-12-09 - Zaproszenie do złożenia ofery - wąż tłoczny W75
2021-12-09​_-​_Zaproszenie​_do​_złożenia​_ofery​_-​_wąż​_tłoczny​_W75.pdf 0.05MB
2021-12-20 - Informacja z wyboru oferty - zakup węży
2021-12-20​_-​_Informacja​_z​_wyboru​_oferty​_-​_zakup​_węży.pdf 0.04MB

 

2021-12-07

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup 2 sztuk bieżni elektrycznych do biegania.

Oferty prosimy składać do 10.12.2021 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl

Materiały

2021-12-07 - Zaproszenie do złożenia oferty - bieżnia
2021-12-07​_-​_Zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty​_-​_bieżnia.pdf 0.12MB
2021-12-13 - Informacja z wyboru oferty - bieżnia
2021-12-13​_-​_Informacja​_z​_wyboru​_oferty​_-​_bieżnia.pdf 0.03MB

 

2021-12-01

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup 2 sztuk bieżni elektrycznych do biegania.

Oferty prosimy składać do 03.12.2021 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl

Materiały

2021-12-01 - Zaproszenie do złożenia oferty - bieżnia
2021-12-01​_-​_Zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty​_-​_bieżnia.pdf 0.12MB

 

2021-09-14

KM PSP w Siedlcach zaprasza do złożenia ofert na dostawę wózka paletowego wg poniżej opisanego przedmiotu zamówienia.

Oferty prosimy składać do 20.09.2021 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl

Materiały

2021-09-14 - MT.2370.21.5.2021 - wózek paletowy
2021-09-14​_-​_MT23702152021​_-​_wózek​_paletowy.pdf 0.06MB
2021-09-22 - MT.2370.21.22.2021 - wybór oferty - wózek paletowy
2021-09-22​_-​_MT237021222021​_-​_wybór​_oferty​_-​_wózek​_paletowy.pdf 0.03MB

 

2021-09-14

KM PSP w Siedlcach zaprasza do złożenia ofert na dostawę wózka widłowego wg poniżej opisanego przedmiotu zamówienia.

Oferty prosimy składać do 20.09.2021 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl

Materiały

2021-09-14 - MT.2370.21.4.2021 - wózek widłowy
2021-09-14​_-​_MT23702142021​_-​_wózek​_widłowy.pdf 0.12MB
2021-09-22 - MT.2370.21.21.2021 - wybór oferty - wózek widłowy
2021-09-22​_-​_MT237021212021​_-​_wybór​_oferty​_-​_wózek​_widłowy.pdf 0.03MB

 

2021-09-06

KM PSP w Siedlcach zaprasza do złożenia ofert na dostawę namiotu z wyposażeniem wg poniżej opisanego przedmiotu zamówienia.

Oferty prosimy składać do 09.09.2021 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl

Materiały

06.09.2021​_zapytanie ofertowe
zapytanie​_ofertowe​_-​_namiot.pdf 0.18MB
10.09.2021 informacja z wyboru oferty
informacja​_z​_wyboru​_oferty.pdf 0.04MB

 

2021-06-10

W związku z realizacją projektu pn. "Skuteczna koordynacja działań ratowniczo-gaśniczych w subregionie ostrołęcko-siedleckim i obwodzie wołyńskim" ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2014-2020, KM PSP w Siedlcach zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi cateringowej oraz usługi zakwaterowania 5 osób wg przedmiotu zamówienia:

Materiały

2021-06-10 - Zapytanie ofertowe - catering
2021-06-10​_-​_Zapytanie​_ofertowe​_-​_catering.pdf 0.11MB
2021-06-10 - Zapytanie ofertowe - catering - formularz ofertowy
2021-06-10​_-​_Zapytanie​_ofertowe​_-​_catering​_-​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
2021-06-16 - Wybór oferty - catering
2021-06-16​_-​_Wybór​_oferty​_-​_catering.pdf 0.04MB

 

2021-05-27

W związku z realizacją projektu pn. "Skuteczna koordynacja działań ratowniczo-gaśniczych w subregionie ostrołęcko-siedleckim i obwodzie wołyńskim" ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2014-2020, KM PSP w Siedlcach zaprasza do złożenia ofert na wydruk i dostawę 100 egzeplarzy publikacji wykonaniej wg poniżej opisanegoi przedmiotu zamówienia.

Materiały

2021-05-27 - Zapytanie ofertowe - wydruk
2021-05-27​_-​_Zapytanie​_ofertowe​_-​_wydruk.pdf 0.11MB
2021-05-27 - Zapytanie ofertowe - wydruk - Załącznik nr 1- Formularz ofertowy
2021-05-27​_-​_Zapytanie​_ofertowe​_-​_wydruk​_-​_Załącznik​_nr​_1-​_Formularz​_ofertowy.docx 0.28MB
2021-06-01 - Wybór oferty - wydruk
2021-06-01​_-​_Wybór​_oferty​_-​_wydruk.pdf 0.04MB

 

2021-05-21

W związku z realizacją projektu pn. "Skuteczna koordynacja działań ratowniczo-gaśniczych w subregionie ostrołęcko-siedleckim i obwodzie wołyńskim" ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2014-2020, KM PSP w Siedlcach zaprasza do złożenia ofert na Wykonanie usługi cateringowej na ćwiczeniach, zawodach w sporcie pożarniczym i konferencji według opisanego przedmiotu zamówienia - szczegóły w załączeniu.

Materiały

2021-05-21-Zapytanie​_ofertowe
2021-05-21-Zapytanie​_ofertowe.pdf 0.11MB
2021-05-21-Formularz​_ofertowy
2021-05-21-Formularz​_ofertowy.docx 0.29MB
Informacja​_z​_wyboru​_oferty​_-​_wyżywienie
26-05-2021-​_Informacja​_z​_wyboru​_oferty​_-​_wyżywienie.pdf 0.04MB

 

2021-05-17

W związku z realizacją projektu pn. "Skuteczna koordynacja działań ratowniczo-gaśniczych w subregionie ostrołęcko-siedleckim i obwodzie wołyńskim" ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2014-2020, KM PSP w Siedlcach zaprasza do złożenia ofert na wykonanie tłumaczeń pisemnych z języka polskiego na język angielski oraz z języka polskiego na język ukraiński  według opisu przedmiotu zamówienia.

Materiały

Zapytanie ofertowe
2021-05-17-Zapytanie​_ofertowe.pdf 0.13MB
Formularz ofertowy
2021-05-17-Formularz​_ofertowy.docx 0.28MB
2021-05-25 - Informacja z wyboru oferty - tłumaczenia
2021-05-25​_-​_Informacja​_z​_wyboru​_oferty​_-​_tłumaczenia.pdf 0.04MB

 

2021-05-14

W związku z realizacją projektu pn. "Skuteczna koordynacja działań ratowniczo-gaśniczych w subregionie ostrołęcko-siedleckim i obwodzie wołyńskim" ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2014-2020, KM PSP w Siedlcach zaprasza do złożenia ofert na wykonanie filmów 30-40 min. oraz 15-20 min. Szczegóły w załączeniu.

Materiały

2021-05-14 - Zapytanie ofertowe - film
2021-05-14​_-​_Zapytanie​_ofertowe​_-​_film.pdf 0.18MB
2021-05-14 - Zapytanie ofertowe - film - Załącznik nr 1
2021-05-14​_-​_Zapytanie​_ofertowe​_-​_film​_-​_Załącznik​_nr​_1.docx 0.28MB
2021-05-21- Informacja z wyboru ofert
2021-05-21-​_Informacja​_z​_wyboru​_ofert.pdf 0.04MB

 

2021-05-05

Komenda Miejska PSP w Siedlcach zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na zakup reduktora do dystrybucji tlenu medycznego 2 sztuki MetalERG typu Z-100.2.2.P zakres regulacji 0-25 [l/min].

Oferty prosimy składać do 11.05.2021 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl

Materiały

2021-05-05 - Zaproszenie do złożenia oferty - Reduktor
2021-05-05​_-​_Zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty​_-​_Reduktor.pdf 0.03MB

 

2021-04-15

KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
08-110 Siedlce, ul. Czerwonego Krzyża 45
tel. 25 6442413 fax 25 6442413 wew.43

Zaprasza do złożenia oferty w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez negocjacji) o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) – dalej ustawy PZP na dostawy pn:

Dostawa ładowarki dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach

Link do postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/446681

Nr postępowania: MT.2370.12.2021

Dostawa będzie realizowana w ramach projektu pn.: Skuteczna koordynacja działań ratowniczych w subregionie ostrołęcko-siedleckim i obwodzie wołyńskim” ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020.

Materiały

2021-04-23 - Informacja z otwarcia ofert - dostawa ładowarki
2021-04-23​_-​_Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_-​_dostawa​_ładowarki.pdf 0.05MB

 

2021-04-14

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach informuje o unieważnieniu postępowania pod nazwą: „Dostawa ładowarki dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach”.

Informacja znajduje się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/444681
 
 
 
2021-04-09

KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
08-110 Siedlce, ul. Czerwonego Krzyża 45
tel. 25 6442413 fax 25 6442413 wew.43

Zaprasza do złożenia oferty w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez negocjacji) o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) – dalej ustawy PZP na dostawy pn:

Dostawa ładowarki dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach

Link do postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/444681

Nr postępowania: MT.2370.9.2021

Dostawa będzie realizowana w ramach projektu pn.: Skuteczna koordynacja działań ratowniczych w subregionie ostrołęcko-siedleckim i obwodzie wołyńskim” ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020.

 


 

2021-04-06

KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
08-110 Siedlce, ul. Czerwonego Krzyża 45
tel. 25 644 24 13, fax 25 644 24 13 wew.43

Zaprasza do złożenia oferty w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez negocjacji) o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) – dalej ustawy PZP na ROBOTY BUDOWLANE pn:

WYKONANIE DOBIEGU DO WSPINALNI ORAZ PLACU TRENINGOWEGO

Link do postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/443232

Nr postępowania: MT.2370.10.2021

Roboty budowlane będą realizowane w ramach projektu pn.: "Skuteczna koordynacja działań ratowniczych w subregionie ostrołęcko-siedleckim i obwodzie wołyńskim” ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020
.

Materiały

2021-04-23 - Informacja z otwarcia ofert - wykonanie dobiegu do wspinalni
2021-04-23​_-​_Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_-​_wykonanie​_dobiegu​_do​_wspinalni.pdf 0.06MB

 

2021-03-05

Komenda Miejska PSP w Siedlcach zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na środki ochrony indywidualnej i wyposażenia osobistego (szczegóły poniżej).

Oferty prosimy składać do 12.03.2021 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl

Materiały

2021-03-05 - Zaproszenie do złożenia oferty - środki ochrony indywidualnej
2021-03-05​_-​_Zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty​_-​_środki​_ochrony​_indywidualnej.pdf 0.09MB

 

2021-02-12

Komenda Miejska PSP w Siedlcach zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na asortymnet mundurowy (szczegóły poniżej).

Oferty prosimy składać do 18.02.2021 r. na adres e-mail: pt@siedlce-straz.pl

Materiały

2021-02-12 - zaproszenie do złożenia oferty - asortyment mundurowy
2021-02-12​_-​_zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty​_-​_asortyment​_mundurowy.pdf 0.07MB
2021-02-19 - wybór oferty - asortyment mundurowy
2021-02-19​_-​_wybór​_oferty​_-​_asortyment​_mundurowy.pdf 0.07MB

 

2021-02-05

Komenda Miejska PSP w Siedlcach zwraca się z prośbą o przesłanie oferty oferty cenowej na dostawę akumulatorów.

 

Materiały

2021-02-05 - zaproszenie do złożenia oferty - akumulator
2021-02-05​_-​_zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty​_-​_akumulator.pdf 0.04MB
2021-02-11 - wybór oferty - akumulator
2021-02-11​_-​_wybór​_oferty​_-​_akumulator.pdf 0.03MB

 

2021-02-03

Komenda Miejska PSP w Siedlcach zwraca się z prośbą o przesłanie oferty na świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacje lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych przez okres od dnia 01.03.2021r. do dnia 28.02.2023 r.

 

Materiały

2021-02-03 - zaproszenie do złożenia ofert - świadczenie usług medycznych
2021-02-03​_-​_zaproszenie​_do​_złożenia​_ofert​_-​_świadczenie​_usług​_medycznych.pdf 0.29MB
2021-02-15 - wybór oferty - świadczenie usług medycznych
2021-02-15​_-​_wybór​_oferty​_-​_świadczenie​_usług​_medycznych.pdf 0.04MB

 

2021-01-29

Komenda Miejska PSP w Siedlcach informuje, ze zamierza wybrać dostawcę materiałów pędnych na okres 5 miesięcy, tj. do 30.06.2021 r.

Szczegóły tutaj:

Materiały

2021-01-29 zaproszenie do złożenia oferty - paliwo
2021-01-29​_zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty​_-​_paliwo.pdf 0.06MB
2021-02-08 - wybór oferty - paliwo
2021-02-08​_-​_wybór​_oferty​_-​_paliwo.pdf 0.03MB

 

2020-11-27

Komenda Miejska PSP w Siedlcach zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na dostawę materiałów promocyjnych dot. Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.

  1. Tablice informacyjne - 2 sztuki;
  2. Rollup - 3 sztuki;
  3. Flagi - 4 sztuki;
  4. Koszulki z logo - 100 sztuk;
  5. Długopisy z logo - 600 sztuk;
  6. Naklejki z logo - 600 sztuk;
  7. Broszury informacyjne - 600 sztuk;
  8. Kubki z logo - 612 sztuk.

Termin realizacji zamówienia - do 22 grudnia 2020 r.

Oferty cenowe prosimy składać do 1 grudnia 2020 r. na adres e-mailowy pt@siedlce-straz.pl

Szczegóły - TUTAJ -


2020-11-25

Komenda Miejska PSP w Siedlcach zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na dostawę

-  sprzętu komputerowego oraz akcesoriów umożliwiających jego montaż i połączenie,

-  sprzętu telewizyjnego oraz akcesoriów umożliwiających jego montaż i połączenie,

-  przenośnego zestawu nagłośnienia do obsługi szkoleń i ćwiczeń,

-  zestawu multimedialnego wraz z akcesoriami.

Termin realizacji zamówienia do 15 grudnia 2020 roku.

Oferty cenowe prosimy składać do 1 grudnia 2020 r. na adres e-mailowy: pt@siedlce-straz.pl

Szczegóły - TUTAJ -


2020-11-20

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na dostawę węży tłocznych.

Data realizacji zamówienia - do 15.12.2020 r.

Oferty cenowe prosimy składać do 25.11.2020 r. na adres pt@siedlce-straz.pl

Szczegóły - TUTAJ -


 2020-11-20

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na dostawę środka pianotwórczego, sorbentu i dyspergentu.

Data realizacji zamówienia - do 15.12.2020 r.

Oferty cenowe prosimy składać do 25.11.2020 r. na adres pt@siedlce-straz.pl

Szczegóły - TUTAJ -


 2020-11-17

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach, ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy poniżej progu 139000 euro

Zakup wyposażenia meblowego.

Zamówienie jest podzielone na cztery części:

Część 1. Zakup i dostawa stołów konferencyjnych – 3 szt., oraz krzeseł z pulpitem – 30 szt.

Część 2. Zakup i dostawa gablot  – 6 szt.

Część 3. Zakup i dostawa szafek ubraniowych – 80 szt., oraz ławek – 4 szt.

Część 4. Zakup, dostawa i montaż pulpitów dyspozytorskich (3 szt.) oraz foteli dyspozytorskich (3 szt.).

 

Termin składania ofert: do 25 listopada 2020 r. godz. 12:00

Szczegóły - TUTAJ -


 2020-10-06

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie  art. 11 ust. 8  ustawy PZP tj. kwoty 5.350.000 euro.

Modernizacja placu przed budynkiem Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach oraz przed budynkiem Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2 Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach.           

Termin składania ofert: do dnia 24 listopada 2020  r.  do godz. 11:00.

Szczegóły - TUTAJ -


 2020-10-28

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy poniżej progu 139000 euro na:

Dostawa stanowiska do ćwiczeń z gazem propan-butan oraz fantomów treningowych.

Zamówienie jest podzielone na dwie części:

  • Część 1. Dostawa stanowiska do ćwiczeń z gazem propan-butan – metalowa klatka do demonstracji wybuchów pojemników z gazem propan-butan (1 kpl.)
  • Część 2. Zakup i dostawa fantomów treningowych (2 szt.) oraz fantomu treningowego do ćwiczenia pierwszej pomocy  (1 szt.)

 Termin składania ofert: do 5 listopada 2020 r. godz. 12:00

Szczegóły - TUTAJ - 


2020-10-16

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na dostawę niżej wymienionego sprzętu:

  • namiot pneumatyczny numer 1 - 1 szt.

Oferty cenowe prosimy składać do 26.10.2020 r. na adres pt@siedlce-straz.pl

Szczegóły - TUTAJ -


 2020-10-15

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach, ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy poniżej progu 139000 euro na:

Zakup wyposażenia kompleksu treningowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach.

Zamówienie jest podzielone na trzy części:

  • Część 1. Dostawa i montaż specjalistycznych podestów technicznych – 2 szt,
  • Część 2. Dostawa, montaż i uruchomienie specjalistycznych rurociągów do podestów technicznych,
  • Część 3. Zakup stanowiska do ćwiczeń z gazem propan-butan – metalowa klatka do demonstracji wybuchów pojemników z gazem propan-butan - 1 kpl., dostawa fantomów treningowych-  2 szt.  oraz fantoma treningowego do ćwiczenia pierwszej pomocy - 1 szt.

Termin składania ofert: do 23 października 2020 r. godz. 12:00.

Szczegóły - TUTAJ - 


2020-10-02

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach, ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy poniżej progu 139000 euro na:

Zakup systemu integracji łączności radiowej i telefonicznej, alarmowania oraz kontroli dostępu i monitoringu wizyjnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach.

Termin składania ofert: do 13 października 2020 r. godz. 12:00

Szczegóły - TUTAJ -


2020-09-30

Plan zmówień publicznych - aktualizacja wrzesień:

 

 


2020-09-15

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy poniżej progu 139000 euro na:

Dostawa wyposażenia bazy przygotowania sprzętu

Termin składania ofert: do 23.09.2020 r. godz. 12:00

Szczegóły - TUTAJ -


 2020-09-09

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane poniżej progu kwoty 5.350.000 euro na:

Modernizacja ściany do ćwiczeń

Termin składania ofert: do 24.09.2020 r. godz. 11:00

Szczegóły - TUTAJ -


 2020-09-08

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane poniżej progu kwoty 5.350.000 euro na:

Modernizacja Miejskiego Stanowiska Kierowania

Termin składania ofert: do 23.09.2020 r. godz. 11:00

Szczegóły - TUTAJ -


 2020-08-28

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na dostawę niżej wymienionego sprzętu:

  • agregat prądotwórczy kontenerowy

Data realizacji zamówienia - do 23.10.2020 r.

Oferty cenowe prosimy składać do 04.09.2020 r. na adres pt@siedlce-straz.pl

Szczegóły - TUTAJ -  


2020-08-25

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na dostawę niżej wymienionego sprzętu:

  • wózek masztowy podnośnikowy
  • wózek paletowy.

Data realizacji zamówienia - do 23.10.2020 r.

Oferty cenowe prosimy składać do 02.09.2020 r. na adres pt@siedlce-straz.pl

Szczegóły - TUTAJ -  


2020-08-17

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane poniżej progu kwoty 5.350.000 euro

Utworzenie regionalnej bazy środków gaśniczych oraz modernizacja ściany do ćwiczeń

Termin składania ofert: do 01 września 2020 r. godz. 11:00

Szczegóły - TUTAJ -


2020-07-28

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy poniżej progu 139000 euro:

Dostawa agregatu proszkowego AP250Z ABC na przyczepie dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach.

Termin składania ofert: do 05 sierpnia 2020 r. godz. 12:00

Szczegóły - TUTAJ -


2020-07-22

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane poniżej progu kwoty 5.350.000 euro na

Utworzenie bazy przygotowania sprzętu.

Termin składania ofert do 6 sierpnia 2020 r. godz. 11:00

Szczegóły - TUTAJ -


2020-07-17

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy poniżej progu 139000 Euro:

Dostawa ubrań specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach

Termin składania ofert: do 28 lipca 2020 r. godz. 12:00

Szczegóły - TUTAJ -


2020-07-13

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce ogłasza przetarg nieograniczony poniżej progu 139000 Euro

Dostawa wyposażenia bazy przygotowania sprzętu dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach.

Termin składania ofert: do 21 lipca 2020 r. godz. 12:00.

Szczegóły - TUTAJ -


2020-06-01

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach, ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy poniżej progu 139000 euro.

Dostawa ubrań specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach.

Termin składania ofert: do 10 czerwca 2020 r. godz. 12:00.

Szczegóły - TUTAJ -  


 21.05.2020 r.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach, ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane poniżej progu 5 350 000 euro.

Utworzenie kompleksu treningowego na terenie oraz w budynku Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2 położonej  przy ul. Składowej 7G w Siedlcach.

Zakup realizowany w ramach projektu pn.: "Skuteczna koordynacja działań ratowniczych w subregionie ostrołęcko-siedleckim i obwodzie wołyńskim” ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020.

Termin składania ofert: do 5 czerwca 2020 r. godz. 11:00.

Szczegóły - TUTAJ -  


 

Plan zamówień publicznych do 30 tys. EUR

 

Plan zamówień publicznych pow. 30 tys. EUR

 


 

 

 

 

 

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.02.2021 10:59 st. sekc. Daria Lipińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kwatermistrzowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zamówienia publiczne 2019-2022 88.0 11.07.2023 13:34 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 87.0 11.07.2023 13:21 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 86.0 22.06.2023 08:23 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 85.0 21.06.2023 13:13 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 84.0 20.06.2023 15:21 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 83.0 20.06.2023 13:37 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 82.0 07.06.2023 12:27 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 81.0 07.06.2023 12:26 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 80.0 11.05.2023 15:27 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 79.0 11.05.2023 15:26 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 78.0 07.02.2023 11:03 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 77.0 26.01.2023 14:41 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 76.0 26.01.2023 14:39 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 75.0 24.01.2023 13:24 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 74.0 09.01.2023 12:21 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 73.0 12.12.2022 13:37 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 72.0 06.12.2022 14:38 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 71.0 06.12.2022 14:29 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 70.0 04.10.2022 15:09 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 69.0 19.09.2022 14:00 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 68.0 19.09.2022 13:46 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 67.0 23.05.2022 14:55 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 66.0 18.05.2022 15:01 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 65.0 18.05.2022 08:30 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 64.0 16.05.2022 14:44 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 63.0 16.05.2022 09:27 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 62.0 12.05.2022 08:37 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 61.0 10.05.2022 14:36 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 60.0 29.04.2022 10:10 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 59.0 23.02.2022 14:59 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 58.0 15.02.2022 14:46 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 57.0 03.02.2022 13:38 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 56.0 27.01.2022 10:02 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 55.0 27.01.2022 10:01 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 54.0 14.01.2022 13:56 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 53.0 10.01.2022 15:18 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 52.0 05.01.2022 08:15 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 51.0 05.01.2022 08:15 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 50.0 04.01.2022 15:08 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 49.0 20.12.2021 11:03 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 48.0 13.12.2021 14:10 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 47.0 09.12.2021 11:41 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 46.0 07.12.2021 13:35 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 45.0 01.12.2021 13:27 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 44.0 01.12.2021 13:27 Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 43.0 22.09.2021 12:37 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 42.0 14.09.2021 14:17 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 41.0 13.09.2021 14:48 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 40.0 10.09.2021 15:06 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 39.0 06.09.2021 15:02 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 38.0 06.09.2021 14:57 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 37.0 18.06.2021 11:33 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 36.0 10.06.2021 12:07 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 35.0 02.06.2021 11:57 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 34.0 28.05.2021 13:16 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 33.0 27.05.2021 08:24 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 32.0 27.05.2021 08:21 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 31.0 25.05.2021 13:48 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 30.0 24.05.2021 07:52 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 29.0 24.05.2021 07:50 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 28.0 21.05.2021 12:04 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 27.0 17.05.2021 14:43 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 26.0 14.05.2021 18:25 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 25.0 05.05.2021 14:23 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 24.0 23.04.2021 14:11 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 23.0 23.04.2021 12:56 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 22.0 19.04.2021 10:13 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 21.0 19.04.2021 10:09 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 20.0 15.04.2021 14:27 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 19.0 15.04.2021 14:24 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 18.0 14.04.2021 15:15 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 17.0 14.04.2021 15:14 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 16.0 09.04.2021 15:47 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 15.0 06.04.2021 15:07 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 14.0 06.04.2021 09:15 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 13.0 05.03.2021 15:07 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 12.0 19.02.2021 14:46 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 11.0 16.02.2021 12:07 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 10.0 12.02.2021 13:30 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 9.0 12.02.2021 13:29 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 8.0 12.02.2021 13:29 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 7.0 11.02.2021 09:57 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 6.0 09.02.2021 14:44 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 5.0 05.02.2021 14:21 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 4.0 03.02.2021 13:27 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 3.0 03.02.2021 13:26 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 2.0 01.02.2021 11:00 st. sekc. Daria Lipińska
Zamówienia publiczne 1.0 01.02.2021 10:59 st. sekc. Daria Lipińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}