W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Organizacyjno - Kadrowa

Kierownik Sekcji – asp. mgr Magdalena Mikowicz

tel. 32 363 18 48

Zadania Sekcji Organizacyjno-Kadrowej:

W zakresie zadań kadrowych:

  1. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej Komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;
  2. prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów Komendy;
  3. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w Komendzie, w tym dowódców JRG;
  4. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników Komendy;
  5. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników Komendy;
  6. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  7. prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;
  8. weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;
  9. ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;
  10. kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie;

W zakresie zadań organizacyjnych:

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy;
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta;
  3. udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych Komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;
  4. udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie;
  5. prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie;
  6. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami  i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  7. przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków  z zakresu działania Komendy;
  8. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych Komendy
    oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  9. organizowanie  systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy i JRG;
  10. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy;
  11. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta;
  12. koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w Komendzie
    oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie;
  13. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w Komendzie.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 07:36 st. kpt. Tomasz Dejnak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sekcja Organizacyjno Kadrowa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 4.0 06.05.2024 09:10 mł. bryg. Tomasz Dejnak
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 3.0 07.05.2021 10:09 mł. asp. Magdalena Mikowicz
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 2.0 10.12.2020 13:06 st. kpt. Tomasz Dejnak
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 1.0 08.12.2020 07:36 st. kpt. Tomasz Dejnak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}