W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jędrzejowie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jędrzejowie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jędrzejowie.

Data publikacji strony internetowej: 15.12.2017

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 12.10.2020

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:

mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • pochodzą z różnych źródeł;
  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej;
  • niektóre filmy oraz zdjęcia zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej;
  • niektóre rozwiązania systemowe nie są dostępne z uwagi na fakt, że strona została opublikowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Deklarację sporządzono dnia 12.10.2020.

Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 15.03.2024.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
koordynator ds. dostępności  - mgr Aleksandra Kokosińska
tel.
478018172,
adres poczty elektronicznej: a.kokosinska@straz.kielce.pl

Tą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa PSP w Jędrzejowie znajduje się przy ul. Reymonta 5, 28-300 Jędrzejów. Teren Komendy jest ogrodzony i posiada bramę wjazdową, która jest pod stałym nadzorem wizyjnym. Wejście i wjazd odbywa się pod nadzorem wyznaczonego funkcjonariusza. Do budynku prowadzą dwa wejścia, jedno od ulicy Reymonta drugie od strony placu wewnętrznego. Wejście od ul. Reymonta nie posiada schodów, natomiast do wejścia od strony placu wewnętrznego prowadzą stopnie. Drzwi do Komendy są skrzydłowe, otwierane ręcznie, bez automatyki.

Na parterze, za schodami po prawej stronie znajduje się punkt obsługi interesanta gdzie istnieje możliwość przeprowadzenia spotkania po zgłoszeniu takiej konieczności.

Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w korytarzu na parterze budynku.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku kontrastowym, powiększonym dla osób niewidomych lub słabo widzących.

Na placu Komendy, wzdłuż ulicy Reymonta znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, zwanym dalej "wnioskiem o zapewnienie dostępności". Wniosek o zapewnienie dostępności jest wnoszony do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związane żądanie zapewnienia dostępności zawarte we wniosku.
Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:
1.    dane kontaktowe wnioskodawcy;
2.    wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym;
3.    wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą;
4.    wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy;
5.    podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem;
6.    jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Wnioski o zapewnienia dostępności dotyczące działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jędrzejowie można składać w następujący sposób:
•    drogą pocztową na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jędrzejowie,
ul. Reymonta 5,
28-300 Jędrzejów
•    drogą elektroniczną na adres:
o    jedrzejow@straz.kielce.pl

Materiały

Plan działania
Plan​_działania​_.pdf 0.08MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Raport​_2021.pdf 0.37MB
Plan dziełania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczegolnymi potrzebami na lata 2022-2024
Plan​_dziełania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczegolnymi​_potrzebami​_na​_lata​_2022-2024​_j.pdf 1.54MB
Wniosek o skorzystanie z usług tłumacza
Wniosek​_o​_skorzystanie​_z​_usług​_tłumacza(2).docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie dostepności.
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostepności.docx 0.03MB
Tekst łatwy do czytania - ERR
Tekst​_łatwy​_do​_czytania-ETR.pdf 0.24MB
Procedura dotycząca zapewnienia dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jędrzejowie
Procedura​_dotycząca​_zapewnienia​_dostępności​_Komendy​_Powiatowej​_Państwowej​_Straży​_Pożarnej​_w​_Jędrzejowie.docx 0.02MB
KP PSP - tekst odczytywany maszynowo
KP​_PSP-​_tekst​_odczytywany​_maszynowo(1).docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.02.2021 13:30 asp. Bogusław Skrzypczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Karol Błaszczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 12.0 19.03.2024 10:57 asp. Bogusław Skrzypczyk
Deklaracja dostępności 11.0 10.05.2023 11:37 asp. Bogusław Skrzypczyk
Deklaracja dostępności 10.0 13.04.2023 09:19 asp. Bogusław Skrzypczyk
Deklaracja dostępności 9.0 03.04.2023 09:18 asp. Bogusław Skrzypczyk
Deklaracja dostępności 8.0 15.11.2022 15:03 asp. Bogusław Skrzypczyk
Deklaracja dostępności 7.0 30.03.2022 18:32 asp. Bogusław Skrzypczyk
Deklaracja dostępności 6.0 25.03.2022 08:31 asp. Bogusław Skrzypczyk
Deklaracja dostępności 5.0 25.03.2022 08:30 asp. Bogusław Skrzypczyk
Deklaracja dostępności 4.0 18.03.2021 14:46 asp. Bogusław Skrzypczyk
Deklaracja dostępności 3.0 18.03.2021 14:27 asp. Bogusław Skrzypczyk
Deklaracja dostępności 2.0 18.03.2021 07:53 asp. Bogusław Skrzypczyk
Deklaracja dostępności 1.0 26.02.2021 13:30 asp. Bogusław Skrzypczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}