W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • pochodzą z różnych źródeł,
  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
  • niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

 

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-24
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-29

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Ewelina Zimna.
  • E-mail: pt@kppspmilicz.pl
  • Telefon: 663 624 497

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu
  • Adres: ul. Powstańców Wielkopolskich 3, 56-300 Milicz
  • E-mail: kpmilicz@kwpsp.wroc.pl
  • Telefon: 71 38 41 338

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna:

Komenda znajduje się przy ul. Powstańców Wlkp. 3. Posiada jedno oznaczone miejsce parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Do wejścia głównego prowadzi chodnik, który jest obniżony w jednej części dla umożliwienia wjazdu np. wózka inwalidzkiego. Przy wejściu głównym do budynku znajduje się domofon. Wejście poprzedzają schody. Obok wejścia głównego znajduje się również brama wjazdowa z domofonem, który został obniżony w celu ułatwienia kontaktu ze Stanowiskiem Kierowania dla osoby z niepełnosprawnościami. Po uprzednim umówieniu wizyty przez telefon lub domofon osoba zainteresowana powinna udać się chodnikiem w kierunku domofonu
 KP PSP w Miliczu i poczekać na pracownika komendy.

Budynek nie jest przystosowany dla wózków inwalidzkich. Osoba o ograniczonej zdolności ruchowej po wcześniejszym kontakcie może liczyć na pomoc ze strony funkcjonariuszy.

Żeby załatwić sprawę w Komendzie Powiatowej, osoby ze szczególnymi potrzebami mogą napisać również pismo i wysłać je na adres Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu przy ul. Powstańców Wlkp. 3, 56-300 Milicz.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

 

{"register":{"columns":[]}}