W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

  1. Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa Antonin tel. (62) 734 81 24, kom. 606 684 513

  2. Biuro Nadleśnictwa Antonin czynne jest w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00

  3. Nadleśnictwo Antonin prowadzi wynajem pokoi gościnnych - Rezerwacja sekretariat (62) 734 81 24.

  4. Skargi i wnioski – Nadleśniczy Adam Całka przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godz. 08:00 do 15:30

  5. Szkodnictwo leśne (kradzież drewna, nielegalny wywóz odpadów do lasu itp.) należy zgłaszać do Tomasza Nowaka – Komendanta Posterunku Straży Leśnej–kom. 606 684 511.

  6. Ochrona przeciwpożarowa obszarów leśnych – należy kontaktować się bezpośrednio pod numer Nadleśnictwa tel. (62) 734 81 24 lub z osobą obsługującą Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny kom. 600 186 735 oraz Bartoszem Kulawinkiem kom. 530 321 310.

  7. Nadzór nad lasami niepaństwowymi - w Nadleśnictwie Antonin na terenie powiatu ostrowskiego nadzorem nad lasami niepaństwowymi zajmuje się Stanisław Gdula kom. 698 887 952.

  8. Zestawienie numerów telefonów do poszczególnych leśnictw znajduje się  w zakładce Kontakt-Dane teleadresowe.

  9. Stan posiadania - dzierżawa i wylesienia gruntów leśnych, zmiana sposobu użytkowania gruntów, korzystanie z gruntów leśnych na potrzeby obsługi infrastruktury przesyłowej (energia elektryczna, gaz, itp.), nabywanie, zbywanie, zamiana nieruchomości, Leśna Mapa Numeryczna – w powyższych sprawach kontaktować należy się z Kamilem Glawon kom. 537 577 117.

  10. Gospodarka rolna - realizacja umów dzierżawy gruntów użytkowanych rolniczo, organizowanie przetargów na dzierżawę gruntów, nadzór nad gruntami rolnymi, ewidencja gruntów rolnych – Paweł Cepa kom. 883 333 938.

  11. Edukacja leśna, ochrona lasu – organizacja lekcji i zajęć edukacyjnych oraz akcji edukacyjno – promocyjnych – Marta Żarnowska kom. 574 021 608.

  12. Pozyskanie oraz sprzedaż drewna – przedmiotowymi sprawami w Nadleśnictwie Antonin zajmują się: Beata Nadolna kom. 882 153 208 oraz Michał Zeissel kom. 536 820 275.

  13. Sprawy pracownicze – wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, dokumentów związanych z zatrudnieniem, dokumentów związanych z uzyskaniem uprawnień emerytalnych i rentowych (Rp-7), prowadzenie dokumentacji dotyczącej naboru na wolne stanowiska pracy, szkoleń pracowniczych, podnoszenia kwalifikacji, itp. – Joanna Janeczkowska kom. 698 887 905.

  14. Zamówienia publiczne – postepowanie w trybie ustawy Pzp, prowadzenie rejestru zamówień zwolnionych ze stosowania ustawy Pzp, itp. – Paweł Cepa kom. 883 333 938.

  15. Sprzedaż detaliczna drewna i przyjmowanie interesantów  odbywa się:

  • w kancelariach leśnictw od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu dostępności towaru z leśniczym, płatność kartą płatniczą lub gotówką,

  • w biurze Nadleśnictwa od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 13:00, płatność kartą płatniczą bądż przelewem na konto bankowe.

Uwaga w siedzibie Nadleśnictwa -nie ma płatności gotówkowej.

  • Konta Bankowe Nadleśnictwa Antonin:
PKO BP      nr: 90 1020 2212 0000 5402 0421 0829
Santander nr: 31 1090 1160 0000 0000 1601 0067
 
  • W ostatnim dniu miesiąca oraz w pierwszym dniu kolejnego miesiąca Nadleśnictwo nie prowadzi sprzedaży detalicznej.

16.  Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:

  • niezwłoczne załatwienie sprawy  (bez zbędnej zwłoki) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi,  przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
  • jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
  • dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.

Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.07.2021 15:02 Beata Lüke
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Janeczkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 19.0 01.02.2024 14:57 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 18.0 13.11.2023 08:14 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 17.0 15.03.2023 13:14 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 16.0 09.06.2022 13:42 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 15.0 09.06.2022 13:41 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 14.0 02.06.2022 14:24 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 13.0 02.06.2022 14:22 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 12.0 02.06.2022 11:14 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 11.0 02.06.2022 11:12 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 10.0 31.05.2022 14:22 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 9.0 31.05.2022 14:18 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 8.0 13.08.2021 07:57 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 7.0 06.08.2021 07:26 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 6.0 04.08.2021 09:55 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 5.0 04.08.2021 09:45 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 4.0 02.08.2021 14:30 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 3.0 02.08.2021 10:58 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 2.0 02.08.2021 10:43 Beata Lüke
Rozpatrywanie spraw 1.0 30.07.2021 15:02 Beata Lüke

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}