W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Model absolwenta szkoły

  • posiada realistyczny obraz siebie; zna swoje możliwości, swoje mocne i słabe strony;

  • jego skale wartości i normy moralne są stabilne, a postępowanie społecznie aprobowane;

  • jest wytrwały, zrównoważony; kieruje się logicznym myśleniem;

  • cechuje go sumienność, zyskuje sobie zaufanie innych, respektuje prawa innych;

  • posiada umiejętność znoszenia bez znużenia długotrwałych wysiłków;

  • działa celowo mimo nacisków, pośpiechu, przeszkód, spotykających człowieka frustracji;

  • jest zdolny do osiągnięcia emocjonalnej równowagi i spokoju;

  • chętnie i szczerze akceptuje konieczność społecznej odpowiedzialności i branie na siebie zobowiązań;

  • umie ujawniać własną aktywność, ambicję, współzawodnictwo;

  • nie odczuwa nienawiści do ludzi o innych poglądach i stylu życia;

  • czuje się członkiem wspólnoty, w której żyje, umiejąc równocześnie wyzwalać się spod tyranii grupy i zachowywać w sposób indywidualny, zgodny z wbudowanym w siebie wzorem moralnym;

  • ma poczucie patriotyzmu;

  • jest przekonany, że działa w dziedzinie sztuki muzycznej z własnego wyboru, którego źródłem jest wewnętrzna potrzeba obcowania z muzyką;

  • potrafi przezwyciężać tremę, towarzyszącą występom, skupiając swoją uwagę na problemach artystycznych i strukturalnych utworu, a nie na reakcjach otoczenia;

  • odczuwa potrzebę podnoszenia własnych kompetencji zawodowych;

{"register":{"columns":[]}}