W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Pabianicach zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej https://gov.pl/web/psmpabianice/ zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Pabianicach.

Data publikacji strony internetowej: 2021-08-02

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2022-03-04.

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Wyłączenia:

  • treści będące w posiadaniu podmiotu publicznego, które nie zostały przez niego wytworzone bądź, których dostosowanie do wymagań dostępności cyfrowej wymaga modyfikacji, do której podmiot nie jest uprawiony są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności (wyłączenie na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 5) ustawy o dostępności cyfrowej),
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności (wyłączenie na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 4) ustawy o dostępności cyfrowej).

 

Oświadczenie sporządzono dnia 2022-02-28. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Beata Kępińska, adres poczty elektronicznej dyrektor@muzyczna.pabianice.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 42 215 55 39. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informacje o dostępności architektonicznej

Do budynku Państwowej Szkoły Muzycznej prowadzi wejście znajdujące się od strony: ul. Grobelnej 6, 95-200 Pabianice

Budynek jest ogrodzony, wejście i wjazd na teren szkoły od ul. Grobelnej. Po wejściu do budynku szkoły po prawej stronie znajduje się portiernia, a na wprost wejścia schody na parter do holu. Przy schodach po prawej stronie do wejścia znajduje poręcz. Z holu głównego na dwa kolejne pietra prowadzą schody z poręczą po prawej stronie. Nie ma podjazdów dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Przed i za budynkiem wyznaczono miejsca parkingowe. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Nie ma również możliwości skorzystania z usług tłumacza języka migowego. W szkole nie ma toalety dostępnej dla osób niepełnosprawnych. W sekretariacie szkoły należy zgłosić specjalne potrzeby osób ze specjalnymi potrzebami, do których dostosujemy obsługę poszczególnych petentów. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.05.2022 15:18 Beata Kępińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Kępińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 4.0 24.03.2023 17:49 Agnieszka Ratajska-Wieczorek
Deklaracja dostępności 3.0 24.03.2023 17:36 Agnieszka Ratajska-Wieczorek
Deklaracja dostępności 2.0 24.03.2023 17:30 Agnieszka Ratajska-Wieczorek
Deklaracja dostępności 1.0 04.05.2022 15:18 Beata Kępińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}