W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Podstawowe informacje o działalności Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Witolda Lutosławskiego w Stargardzie są zamieszczone w serwisie informacyjnym szkoły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniona na wniosek.

Wypełniony wniosek można przesłać:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psm.stargard.pl
  • listownie na adres: PSM I i II st. im. W. Lutosławskiego w Stargardzie, ul. Kazimierza Wielkiego13, 73-110 Stargard
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej​_Muzyczna​_Stargard.pdf 1.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.09.2022 10:13 Żaneta Pochwała
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Żaneta Pochwała
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 1.0 14.09.2022 10:13 Żaneta Pochwała

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}