W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zadania Oddziału Nadzoru Sanitarnego

Do zadań Oddziału Nadzoru Sanitarnego należy prowadzenie bieżącego i zapobiegawczego nadzoru sanitarnego w celu poprawy stanu sanitarnego miasta Zamościa i powiatu zamojskiego, w szczególności zmniejszenia zapadalności na choroby zakaźne i zawodowe, zmniejszenia liczby obiektów o złym stanie sanitarnym oraz realizowanie polityki jakości z zakresu wykonywania czynności kontrolnych.

Do zadań Kierownika Oddziału Nadzoru Sanitarnego, należy w szczególności:

  1. koordynowanie pracy Sekcji Oddziału Nadzoru Sanitarnego,
  2. nadzór nad działaniami korygującymi i zapobiegawczymi dotyczącymi działalności kontrolnej,
  3. realizacja polityki jakości,
  4. koordynowanie opracowywania analiz i ocen stanu higieniczno–sanitarnego,
  5. planowanie i organizowanie szkoleń merytorycznych dla pracowników Oddziału Nadzoru Sanitarnego,
  6. zatwierdzanie protokołów z kontroli,
  7. koordynowanie zakupów wyposażenia niezbędnego do realizacji czynności kontrolnych,
  8. koordynacja prac związanych z opracowywaniem i wdrażaniem dokumentacji technicznej Oddziału Nadzoru Sanitarnego,
  9. współudział w przygotowywaniu auditów wewnętrznych i przeglądów zarządzania,
  10. sporządzanie zbiorczego sprawozdania MZ-45 na podstawie danych przekazanych przez poszczególne komórki organizacyjne Powiatowej Stacji,
  11. rejestracja wykonawstwa planów pracy Oddziału nadzoru sanitarnego oraz kwartalnej sprawozdawczości.
{"register":{"columns":[]}}