W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na usługę opracowania analizy technicznej (stadium przedprojektowe) pn. „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie”

08.11.2021

Zamawiający: Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Biuro Administracyjne, Plac Trzech Krzyży 3/5, Warszawa.

  1. 1.Kryteria oceny ofert:
    O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny i doświadczenia (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).
    Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska sumarycznie największą liczbę punktów.
    Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
    Lp.    KRYTERIUM    WAGA
    1. Cena    60%
    2. Doświadczenie Wykonawcy    40%
      RAZEM:        100%
      Oceny Zamawiający dokona na podstawie następujących wzorów:
      1. Dla kryterium „cena” (C):
        C = Cmin/Cwn x 60
        gdzie:
        C    –    przyznane punkty za kryterium cena
        Cmin    –    cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
        Cwn     –    cena badanej oferty 
        Opis kryterium:
        Cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za usługę. W cenie uwzględnia się podatek VAT oraz podatek akcyzowy jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż podlega obciążeniu podatkiem VAT lub podatkiem akcyzowym.
        UWAGA: ceny jednostkowe netto w formularzu cenowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
        W kryterium cena, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
        Ocena za cenę dokonana zostanie na podstawie oferty wykonawcy w „formularzu ofertowym”, stanowiącym Zał. nr 1 do zapytania ofertowego. 
      2. Dla kryterium: doświadczenie Wykonawcy (D): 
        gdzie:
        D    –    przyznane punkty za każdą realizację w kryterium doświadczenie Wykonawcy,
        Przy czym każdą realizację należy rozumieć jako wykonanie:
        Analizy technicznej (stadium przedprojektowe) w zakresie:  „Zapewnienia efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji” w budynku o powierzchni co najmniej 5 000 m2 lub kubaturze 20 000 m3.  
        Ocena za doświadczenie wykonawcy dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy  zawartym w „formularzu ofertowym”, stanowiącym Zał. nr 2 do zapytania ofertowego. 
        W kryterium doświadczenie Wykonawcy, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt, które będą liczone w następujący sposób:
        1 realizacja = 10 pkt.
        2 realizacje = 20 pkt.
        3 realizacje = 30 pkt. 
        4 realizacje i więcej = 40 pkt.
        Łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa): W = C + D
        gdzie: 
        W – ocena końcowa, 
        C – punkty za cenę, 
        D – punkty za doświadczenie Wykonawcy
  2. Warunki udziału.
    1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy ,którzy posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie.
      Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania oferty należycie wykonał co najmniej 1 analizę techniczną dotyczącą wykonania efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji w budynku o powierzchni min. 5 000m2 lub kubaturze 20 000m3, co należy udokumentować poprzez listy referencyjne lub protokoły odbioru podpisane bez zastrzeżeń,
    2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi kompetencje i uprawnienia do wykonania zamówienia, tj.:
      • 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, 
      • 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
      • 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
        Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego wykaz osób posiadających w/w uprawnienia i dołączy dokumenty potwierdzające nadanie przedmiotowych uprawnień i zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla każdej z wymienionych w wykazie osób.
  3. Terminy wykonania zamówienia.
    W zakresie opracowania analizy technicznej (fazy przedprojektowej) pn. „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie” – nie później niż  4 tygodnie od dnia podpisania Umowy.
  4. Warunki finansowe rozliczeń i płatności.
    1. cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
    2. zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
    3. podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń;
    4. rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
  5. Dodatkowe informacje
    1. zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
    2. zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
    3. umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii;
    4. przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
    5. zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
    6. Okres związania ofertą – 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
    7. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  6. Sposób przygotowania i termin składania ofert.
    Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: Krystian.Wyskiel@mrpit.gov.pl w terminie do dnia 16 listopada 2021 r. do godz. 9.00

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Opis przedmiotu zamówienia

Klauzula obowiązku informacyjnego

Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, że:

  1. Administratorem Pani danych osobowych jest Minister Pracy, Rozwoju i Technologii, z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.:  222 500 123,  natomiast obowiązki administratora wykonuje dyrektor Biura Administracyjnego.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mrpit.gov.pl
  3. Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy i w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
  4. Pani dane osobowe mogą być udostępniane organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Odbiorcami danych osobowych mogą być również podmioty, z którymi Ministerstwo zawarło umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
  5. Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, w tym do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego wynoszącego 5 lat i nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). 
  6. Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
  7. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.
  8. W związku z przetwarzaniem Pani danych osobowych przysługują Pani następujące prawa: 
    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii zgodnie z art. 15 RODO;
    • prawo do sprostowania swoich danych zgodnie z art. 16 RODO,
    • prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO.9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani danych osobowych,  przysługuje Pani również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,  ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Materiały

Formularz ofertowy
08112021r​_-​_Formularz​_ofertowy​_analizatechnicznasystemu​_chłodzeniadoc.docx 0.03MB
OPZ
08112021r​_-​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_-​_analiza​_techniczna​_systemu​_chłodzenia​_i​_wentylacji.doc 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.11.2021 08:45 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Rzewuski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert na usługę opracowania analizy technicznej (stadium przedprojektowe) pn. „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie” 2.0 09.11.2021 08:46 Agata Kubel-Grabau
Zaproszenie do składania ofert na usługę opracowania analizy technicznej (stadium przedprojektowe) pn. „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie”. 1.0 09.11.2021 08:45 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}