W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oferta pracy – referent ds. księgowości

15.04.2024

Ambasada RP w Bratysławie poszukuje wykwalifikowanej osoby, która dołączy do zespołu Referatu Administracyjno-Finansowego.

AMBASADA RP W BRATYSŁAWIE

Szczegóły oferty

Stanowisko: referent ds. księgowości w Ambasadzie RP w Bratysławie

Lokalizacja: Bratysława, ul. Paulínyho 7

Rodzaj pracy: pełny etat  (40 godzin tygodniowo) z możliwością ew. skrócenia wymiaru

Zakres zadań wykonywanych przez pracownika:

  • dokonywanie płatności i przyjmowanie wpłat na podstawie dokumentacji księgowej;
  • obsługa kasy;
  • tworzenie raportów kasowych oraz bankowych;
  • przygotowywanie umów z wykonawcami;
  • archiwizacja dokumentów księgowych;
  • współpraca z partnerami placówki w zakresie obsługi administracyjno-finansowej;
  • przygotowywanie projektów standardowych pism oraz notatek służbowych;
  • pomoc w organizacji oficjalnych przyjęć.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe;
  • umiejętność poruszania się po aktach prawnych miejscowych SK oraz krajowych PL;
  • dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel, Word i Outlook;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • rzetelność i odporność na stres;
  • biegła znajomość języka polskiego;
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
  • obywatelstwo polskie;
  • umowa o pracę na czas określony;
  • posiadanie ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty/paszport).

Dodatkowo mile widziane:

  • znajomość języka słowackiego
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze administracyjnym lub finansowym
  • referencje poprzednich pracodawców

Wymagane dokumenty:

  • CV (życiorys) w języku polskim
  • list motywacyjny
  • wypełnione oświadczenia i kwestionariusz aplikacyjny (niżej w załączniku): oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Dodatkowe informacje: przed zatrudnieniem konieczne są badania lekarskie

Zakwalifikowane kandydatki/kandydaci zostaną poinformowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.

Czy to oferta dla Ciebie?

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku polskim na adres: bratyslawa.amb.sekretariat@msz.gov.pl do 26.04.2024

 

Materiały

Formularz zgłoszeniowy do pracy MSZ
Formularz​_zgloszeniowy​_do​_pracy​_MSZ.docx 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}