W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

„POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”

07.01.2019

Zapraszamy przedsiębiorców do VI edycji akcji!

„POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”

Ruszyły zapisy do kolejnej, szóstej edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Wiosenna edycja odbędzie się w weekend 15-17 marca. Przedsiębiorco zarejestruj się już teraz!

Zapraszamy przedsiębiorców działających w branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w szóstej edycji ogólnopolskiej akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą specjalnie przygotowanego formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Zgłoszenie zajmuje jedynie 5 minut. Tam też znajdują się szczegółowe informacje na temat akcji, regulamin oraz instrukcja zgłaszania ofert.

Celem akcji jest zachęcenie Polaków do podróżowania po kraju także w sezonie niskim. Uczestnicy mogą skorzystać ze zniżek w wysokości minimum 50 proc. Beneficjentem akcji jest również branża turystyczna i okołoturystyczna. Wspólnie działając przedsiębiorcy mają większą szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem. Dla partnerów to także doskonała okazja do dodatkowej reklamy – Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe. Przy okazji tej edycji POT planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach społecznościowych.

Rejestracja partnerów trwa do 12 lutegoSprzedaż ofert ruszy 28 lutego, a finał zaplanowano na weekend od 15 do 17 marca.

Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju. W 2018 roku z wiosennej i jesiennej edycji skorzystało niemal 300 tys. Polaków. W ostatniej odsłonie swoją ofertę zaprezentowało 757 partnerów. Wszyscy obniżyli cenę swoich produktów i usług o minimum 50 proc.

W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu, ponad 90 proc. partnerów biorących udział w piątej edycji akcji (jesień 2018), widzi korzyści płynące z udziału w niej i deklaruje chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach.

Zdjęcia (1)

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
11.01.2019 09:22 Rafał Błażej
Pierwsza publikacja:
11.01.2019 09:22 Rafał Błażej
{"register":{"columns":[]}}