FAQ dla Użytkownika
Jakiej przeglądarki należy używać?
Dostęp do Platformy jest możliwy z serwera zarządzającego poprzez przeglądarkę internetową, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania dla Użytkownika. Platforma najlepiej działa na aktualnych wersjach przeglądarek Chrome, Edge, Firefox, Internet Explorer lub Safari.
Czy otrzymam zaświadczenie/ certyfikat po odbyciu szkolenia?
Po odbyciu większości kursów otrzymasz zaświadczenie/ certyfikat. Warunkiem koniecznym jest bardzo często osiągnięcie wymaganego poziomu w teście wiedzy.
W jaki sposób zaświadczenie/ certyfikat będzie do mnie dostarczony?
Zaświadczenie/ certyfikat znajdziesz w zakładce profil. Dokument będzie można pobrać i wydrukować.
Jakie dane są potrzebne do zalogowania na stronie platformy?
Użytkownik rejestruje Konto korzystając ze środków identyfikacji elektronicznej, o których mowa w Ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1797) oraz identyfikacji elektronicznej oraz w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 29 czerwca 2020 r. w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego (Dz.U. z 2020 r., poz. 1194). W przypadku rejestracji Konta z wykorzystaniem środków identyfikacji elektronicznej, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, przetwarzane są następujące dane osobowe: imię, nazwisko, PESEL, adres email.
Jakiego rodzaju szkolenia znajdę na platformie?
Na platformie znajdziesz szeroką gamę specjalistycznych kursów i szkoleń przeznaczonych dla osób współpracujących z organizacjami rządowymi. A jako obywatel będziesz mieć dostęp do kursów na przykład z zakresu obsługi mObywatela.
Czy wszystkie szkolenia są nagrane i można je odtworzyć w każdym momencie?
Szkolenia mają różne formy: filmy, zdjęcia, pliki tekstowe itp., można odtworzyć w każdym momencie.
Czy można zadać pytania ekspertom na temat wiedzy prezentowanej podczas szkolenia?
Na udostępnionych czatach będzie można zadać pytania ekspertom z zakresu prezentowanych treści podczas kursu.