W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Biuro Obsługi Urzędu

Do działań Biura Obsługi Urzędu należy w szczególności prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie zapewnienia funkcjonowania i ciągłości pracy Urzędu, planowanie i realizacja spraw związanych z pracami remontowymi, planowanie inwestycji urzędu, administrowanie nieruchomościami urzędu, czy prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Urzędu.

Dyrektor: Anetta Mantiuk

Zastępca Dyrektora: Wioletta Brodzik-Godzina

Kontakt:

Biuro Obsługi Urzędu
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
tel. 22 695 60 61
fax. 22 695 60 62
e-mail: bou@mazowieckie.pl

Oddziały:

1.    Oddział Organizacyjny
2.    Oddział Administrowania Nieruchomościami i Gospodarowania Mieniem
3.    Oddział Remontów i Inwestycji
4.    Oddział Logistyki
5.    Oddział Zamówień Publicznych
6.    Oddział Kancelarii i Obsługi Klienta
7.    Oddział Zarządzania Dokumentacją

{"register":{"columns":[]}}