Biuro Obsługi Urzędu
Do działań Biura Obsługi Urzędu należy w szczególności prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie zapewnienia funkcjonowania i ciągłości pracy Urzędu, planowanie i realizacja spraw związanych z pracami remontowymi, planowanie inwestycji urzędu, administrowanie nieruchomościami urzędu, czy prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Urzędu.
Dyrektor: Anetta Mantiuk
Zastępca Dyrektora: Wioletta Brodzik-Godzina
Kontakt:
Biuro Obsługi Urzędu
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
tel. 22 695 60 61
fax. 22 695 60 62
e-mail: bou@mazowieckie.pl
Oddziały:
1. Oddział Organizacyjny
2. Oddział Administrowania Nieruchomościami i Gospodarowania Mieniem
3. Oddział Remontów i Inwestycji
4. Oddział Logistyki
5. Oddział Zamówień Publicznych
6. Oddział Kancelarii i Obsługi Klienta
7. Oddział Zarządzania Dokumentacją