W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wnioski o modyfikację uprawnień

Jeżeli uzyskałeś decyzję o uznaniu dorobku naukowego i zawodowego za równoważne z odbyciem szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia i chcesz przystąpić do Państwowego Egzaminu Specjalizacyjnego lub jesteś zainteresowany odbywaniem szkolenia specjalizacyjnego w jednej z dziedzin mających zastosowanie w ochronie zdrowia wypełnij wniosek o modyfikację uprawnień.

 

1. Załóż konto w Systemie Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK) na stronie internetowej.


2. Potwierdź swoją tożsamość i uprawnienia.

Korzystaj ze starej wersji SMK. Wybierz funkcję: "przejdź do poprzedniej wersji". Następnie wybierz ikonę wniosków o modyfikację uprawnień, kliknij ikonę "nowy wniosek" po lewej stronie panelu.

Pamiętaj, aby wskazać jako grupę biznesową kategorię „inny pracownik medyczny”, a jako grupę funkcjonalną  kategorię „użytkownik”.

Jeżeli chcesz, aby nasz urząd rozpatrzył złożony przez Ciebie wniosek, wówczas jako jednostkę akceptującą wniosek wskaż Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie.

W sytuacji użycia funkcji "złóż wniosek papierowy" konieczna jest Twoja wizyta w urzędzie (pl. Bankowy 3/5, Warszawa, wejście B, II piętro, pok. 268). Musisz zgłosić się z wydrukowanym  wnioskiem o modyfikację uprawnień, dowodem osobistym i dyplomem ukończenia studiów magisterskich  w celu potwierdzenia uprawnień oraz tożsamości.
Wydrukowany z systemu wniosek powinien zostać odręcznie i czytelnie podpisany (pod danymi z wniosku).
Pamiętaj, że należy umówić termin wizyty w urzędzie pod numerem telefonu: 22 695 64 77.


 
Natomiast w przypadku złożenia "Wniosku o modyfikację uprawnień" w SMK przy użyciu profilu zaufanego Twoja wizyta w urzędzie nie jest konieczna. Jednak niezwłocznie po wypełnieniu wniosku o modyfikację uprawnień w SMK musisz przesłać odpis  dyplomu ukończenia studiów magisterskich;  możliwe jest przesłanie kopii dyplomu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ wydający dyplom (czyli przez uczelnię). Dokument należy przekazać drogą pocztową na adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Wydział Zdrowia, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa  - wraz z pismem przewodnim  zawierającym  Twoje dane adresowe  oraz prośbę o rozpatrzenie wniosku o modyfikację uprawnień złożonego w Systemie Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych.

Po zweryfikowaniu przez nas danych dotyczących Twojej tożsamości i uprawnień na podstawie przedstawionych dokumentów - nadane zostaną Ci uprawnienia użytkownika Systemu Monitorowania Kształcenia i wówczas po zalogowaniu się jako użytkownik w Twoim profilu w SMK pojawią się nowe ikony, które umożliwią Ci podejmowanie dalszych działań w systemie.

Materiały

1. Klauzula informacyjna dla kadr medycznych uczestniczących w procesie szkolenia specjalizacyjnego - wersja 2
1​_Klauzula​_informacyjna​_dla​_kadr​_medycznych​_uczestniczących​_w​_procesie​_szkolenia​_specjalizacyjnego​_-​_​_wersja​_2​_zaktualizowana​_lipiec​_2023.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}