Wnioski o modyfikację uprawnień
Jeżeli uzyskałeś decyzję o uznaniu dorobku naukowego i zawodowego za równoważne z odbyciem szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia i chcesz przystąpić do Państwowego Egzaminu Specjalizacyjnego lub jesteś zainteresowany odbywaniem szkolenia specjalizacyjnego w jednej z dziedzin mających zastosowanie w ochronie zdrowia wypełnij wniosek o modyfikację uprawnień.
1. Załóż konto w Systemie Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK) na stronie internetowej.
2. Potwierdź swoją tożsamość i uprawnienia.
Korzystaj ze starej wersji SMK. Wybierz funkcję: "przejdź do poprzedniej wersji". Następnie wybierz ikonę wniosków o modyfikację uprawnień, kliknij ikonę "nowy wniosek" po lewej stronie panelu.
Pamiętaj, aby wskazać jako grupę biznesową kategorię „inny pracownik medyczny”, a jako grupę funkcjonalną kategorię „użytkownik”.
Jeżeli chcesz, aby nasz urząd rozpatrzył złożony przez Ciebie wniosek, wówczas jako jednostkę akceptującą wniosek wskaż Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie.
W sytuacji użycia funkcji "złóż wniosek papierowy" konieczna jest Twoja wizyta w urzędzie (pl. Bankowy 3/5, Warszawa, wejście B, II piętro, pok. 268). Musisz zgłosić się z wydrukowanym wnioskiem o modyfikację uprawnień, dowodem osobistym i dyplomem ukończenia studiów magisterskich w celu potwierdzenia uprawnień oraz tożsamości.
Wydrukowany z systemu wniosek powinien zostać odręcznie i czytelnie podpisany (pod danymi z wniosku).
Pamiętaj, że należy umówić termin wizyty w urzędzie pod numerem telefonu: 22 695 64 77.
Natomiast w przypadku złożenia "Wniosku o modyfikację uprawnień" w SMK przy użyciu profilu zaufanego Twoja wizyta w urzędzie nie jest konieczna. Jednak niezwłocznie po wypełnieniu wniosku o modyfikację uprawnień w SMK musisz przesłać odpis dyplomu ukończenia studiów magisterskich; możliwe jest przesłanie kopii dyplomu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ wydający dyplom (czyli przez uczelnię). Dokument należy przekazać drogą pocztową na adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Wydział Zdrowia, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa - wraz z pismem przewodnim zawierającym Twoje dane adresowe oraz prośbę o rozpatrzenie wniosku o modyfikację uprawnień złożonego w Systemie Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych.
Po zweryfikowaniu przez nas danych dotyczących Twojej tożsamości i uprawnień na podstawie przedstawionych dokumentów - nadane zostaną Ci uprawnienia użytkownika Systemu Monitorowania Kształcenia i wówczas po zalogowaniu się jako użytkownik w Twoim profilu w SMK pojawią się nowe ikony, które umożliwią Ci podejmowanie dalszych działań w systemie.
Materiały
1. Klauzula informacyjna dla kadr medycznych uczestniczących w procesie szkolenia specjalizacyjnego - wersja 21_Klauzula_informacyjna_dla_kadr_medycznych_uczestniczących_w_procesie_szkolenia_specjalizacyjnego_-__wersja_2_zaktualizowana_lipiec_2023.docx 0.02MB
Podstawa prawna
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 9 lutego 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o uzyskiwaniu tytułu specjalisty w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia Dz.U. 2023 poz. 506