W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wydział Spraw Cudzoziemców

Do działań Wydziału Spraw Cudzoziemców należą w szczególności zadania z zakresu prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących zezwoleń na pobyt czasowy, stały oraz rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej.

Dyrektor: Małgorzata Łopion

Zastępca Dyrektora: Anna Kamińska

Sekretariat
Marszałkowska 3/5, 00-624 Warszawa
tel. 22 695 65 65
fax. 22 695 66 03
e-mail: wsc@mazowieckie.pl 

 

Godziny pracy wydziału: poniedziałek 10:00 - 18:00, wtorek - piątek 8:00 - 16:00
Godziny obsługi klientów: poniedziałek 10:00 - 17:30, wtorek - piątek  8:00 - 15:00

 

Informacje w sprawach cudzoziemców

Oddziały:

1.    Oddział Obywatelstwa i Repatriacji
2.    Oddział Pobytów Czasowych
3.    Oddział Obsługi Klienta
4.    Oddział Organizacyjno-Administracyjny
5.    Oddział Pobytów Stałych
6.    Oddział Dokumentacji

{"register":{"columns":[]}}