W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Ekspedytor poczty (na zastępstwo) w Biurze Obsługi Urzędu z dnia 04.02.2025

Dyrektor Generalny ogłasza nabór:

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 10-02-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Alicja Dec-Jendro zam. w Opolu

Informacje o ofercie

Ogłoszenie z dnia 04.02.2025 r. 

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

 

Warunki pracy:

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
  • Praca pod presją czasu w sytuacjach stresowych,
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy,
  • Stanowisko zaliczone jest do grupy stanowisk spoza korpusu służby cywilnej

 

Zakres obowiązków

Do obowiązków szczegółowych pracownika należeć będzie:

1.  Przyjmowanie oraz rozdział korespondencji i przesyłek wpływających do Urzędu,

2. Rejestrowanie, skanowanie oraz dekretowanie korespondencji wpływającej do Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elektronicznym Systemie Zarządzania Dokumentacją EZD.

3. Wysyłanie korespondencji zwrotnych przesyłek odpłatnych.

4. Ewidencjonowanie zwrotnych przesyłek odpłatnych,

5. Obsługa klientów Urzędu składających wnioski w biurze podawczym Urzędu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
45-082 Opole ul. Piastowska 14

Wymagania

Kogo poszukujemy:

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne):

  • Wykształcenie: średnie,
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • Umiejętności: umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych,
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnego ważnego w OUW oznaczonych klazulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego 

 

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać:

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dołącz, jeśli posiadasz 
    (dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Benefity

Co oferujemy:
Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
• Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
• Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
• Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
• Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
• Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
• Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
• Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
• Nagrody jubileuszowe;
• Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
• Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
• Przedświąteczna pomoc finansowa;
• Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
• Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Informacje dodatkowe

Dodatkowe informacje:

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Aplikuj
do 10 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie

Decyduje data: wpływu do urzędu

na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - na stanowisko Ekspedytor poczty (na zastępstwo) w Biurze Obsługi Urzędu z dnia 04.02.2025 "

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze (do zapoznania w załączniku).
 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: 77 4524215
  • Adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Poza służbą cywilną - PRZETRWAŻANIE DANYCH OSOBOWYCH
Poza​_sc​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1.08.1972 r lub później
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_1081972​_r​_lub​_później.docx 0.02MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego przed 1.08.1972 r.
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_przed​_1081972​_r.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.02.2025 13:22 Zbigniew Dychus
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Łobodzińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ekspedytor poczty (na zastępstwo) w Biurze Obsługi Urzędu z dnia 04.02.2025 2.0 25.02.2025 14:08 Katarzyna Branicka
Ekspedytor poczty (na zastępstwo) w Biurze Obsługi Urzędu z dnia 04.02.2025 1.0 04.02.2025 13:22 Zbigniew Dychus

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}