W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor wojewódzki do spraw: organizacyjnych i finansowych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego Wydział Zdrowia, ogłoszenie nr 153814

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 20-07-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr 153814 z dnia 10.07.2025 r. 

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Wynagrodzenie zasadnicze brutto: od 5000,00 zł do 5800,00 zł

Warunki pracy: 

  • Miejsce pracy: Opole, ul.Oleska 123
  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy

Zakres obowiązków

  • Sporządza projekty grafików operatorów numerów alarmowych, a także projekty rozliczeń godzin ich pracy i przekazuje je swoim przełożonym do akceptacji
  • Wykonuje analizy, sporządza informacje związane z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego
  • Rejestruje korespondencję wpływającą bezpośrednio do Centrum Powiadamiania Ratunkowego w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami
  • Uczestniczy w opracowywaniu wewnętrznej dokumentacji organizacyjnej Centrum Powiadamiania Ratunkowego
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału w zakresie spraw administracyjnych, szkoleniowych, finansowych i organizacyjnych
  • Uczestniczy w organizacji spotkań z podmiotami ratowniczymi
  • Uczestniczy w planowaniu szkoleń pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego
  • Realizuje zadania z zakresu spraw finansowych Centrum Powiadamiania Ratunkowego (plany finansowe, rejestr faktur, nadzorowanie zakupów, dokonywanie zmian w rzeczowych planach finansowych, prowadzenie budżet Oddziału)

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Opole, ul. Oleska 123

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej lub finansach publicznych
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw o: systemie powiadamiania ratunkowego i rozporządzeń wykonawczych wydanych na jej podstawie,  wojewodzie i administracji rządowej w województwie,  służbie cywilnej,  kodeks postępowania administracyjnego,  kodeks pracy,  finansach publicznych,  ochronie danych osobowych,  prawo zamówień publicznych.
  • Umiejętności: pracy w zespole,  pracy pod presją czasu,  obsługi komputera w tym pakietu Office, zdolność analitycznego myślenia,  samodzielność i inicjatywa,  umiejętności negocjacyjne.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe administracja publiczna, prawo, finanse
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze systemu powiadamiania ratunkowego
  • Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych ważne w OUW, lub oświadczenie na wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość języka angielskiego poziom B1
  • Umiejętność: szybkiego uczenia się, samoorganizacja pracy

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Benefity

  • Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta.
  • Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami.
  • Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem).
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”).
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Nagrody jubileuszowe.
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej.
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS.
  • Przedświąteczna pomoc finansowa.
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek.
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych).

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-08-15

Aplikuj

do 20 lipca 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 153814"

na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki,
Sekretariat Dyrektora Generalnego, pok.251,
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

77 4216832; 77 4216834

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.07.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Informacja o dostępności:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Ditmar Kurzał
  • Telefon: 77 421 68 32
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1.08.1972 r lub później
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_1081972​_r​_lub​_później.docx 0.02MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego przed 1.08.1972 r.
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_przed​_1081972​_r.docx 0.02MB
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.07.2025 00:04 Dorota Kulpa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dorota Kulpa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
inspektor wojewódzki do spraw: organizacyjnych i finansowych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego Wydział Zdrowia, ogłoszenie nr 153814 2.0 11.08.2025 14:15 Anna Marczak - Puc
inspektor wojewódzki do spraw: organizacyjnych i finansowych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego Wydział Zdrowia, ogłoszenie nr 153814 1.0 10.07.2025 00:04 Dorota Kulpa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}