W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy inspektor wojewódzki do spraw: nadzoru i kontroli w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu

Dyrektor Generalny ogłasza nabór:

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 30-09-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Mularczyk Mateusz, zam. Kamień Śląski

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr 156373/ 20.09.2025

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Wynagrodzenie zasadnicze: od 7600,00 zł do 8600,00 zł brutto

  • Praca w siedzibie Urzędu i w terenie,
  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy,
  • Warunki architektoniczne budynku Urzędu:praca na I piętrze budynku, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych,
  • Zagrożenie korupcją,
  • Pernamentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np.obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

 

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Przeprowadza kontrole w zakresie geodezji i kartografii w celu dokonania oceny działania Starostów i Marszałka Województwa, w tym pełni funkcję przewodniczącego zespołu kontrolnego.
  • Rozpatruje skargi na działanie Starostów, inicjuje działania nadzorcze.
  • Prowadzi postępowania administracyjne w celu rozpatrzenia odwołań podmiotów zewnętrznych, w tym przygotowuje projekty postanowień, decyzji oraz reprezentuje organ przed wojewódzkim sądem administracyjnym.
  • Rozpatruje skargi w celu dokonania oceny działania wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych oraz osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii, kieruje wnioski do Rzecznika dyscyplinarnego.
  • Nadzoruje jakość danych gromadzonych w prowadzonych przez Starostów i Marszałka Województwa bazach danych.
  • Prowadzi kontrole w celu dokonania oceny przedsiębiorców wykonujących prace geodezyjnej, a także państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, w tym pełni funkcję przewodniczącego zespołu kontrolnego.
  • Uzgadnia projekty modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu umożliwienia starostom przeprowadzenia procedury modernizacji ewidencji gruntów i budynków.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
45-082 Opole ul. Piastowska 14

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe geodezyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze geodezji i kartografii
  • Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych ważnego w OUW oznaczonych klauzulą zastrzeżone lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość przepisów: Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, Ustawa z dnia 15 lipca 2011r. o kontroli w administracji rządowej, Ustawa z dnia 4 marca 2010r. o infrastrukturze informacji przestrzennej, Ustawa z dnia 26 marca 1982r. o scalaniu i wymianie gruntów, Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego , Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny, Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach, Ustawa z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych, Ustawa z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne, Ustawa z 6 marca 2018r. Prawo przedsiębiorców, Ustawa z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej
  • Umiejętność korzystania z serwisu Geoportal.gov.pl
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole, a także umiejętność przekazywania wiedzy i informacji, rozstrzygania problemów, tworzenia i modyfikacji procedur pracy zespołu
  • Łatwość komunikacji – otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy w urzędach administracji rządowej lub jednostce samorządu terytorialnego
  • Znajomość systemów informacji przestrzennej wykorzystywanych w komórkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego na terenie województwa opolskiego realizujących zadania z zakresu geodezji i kartografii
  • Znajomość programów wykorzystywanych przez wykonawców prac geodezyjnych (np. C-GEO), programów środowiska GIS (np. QGIS)
  • Umiejętność pozyskiwania, przetwarzania, analizowania, wizualizacji danych przestrzennych
  • Przeszkolenie z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 3 lub 4 lub 5 lub 7ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych ważne w OUW oznaczone klauzulą zastrzeżone lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Dokument potwierdzający uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 3 lub 4 lub 5 lub 7ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne

Benefity

·         Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;

·         Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;

·         Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);

·         Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;

·         Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;

·         Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;

·         Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);

·         Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;

·         Nagrody jubileuszowe;

·         Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;

·         Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;

·         Przedświąteczna pomoc finansowa;

·         Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

·         Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;

·         Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-12-01
 

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

    Aplikuj do 30 września 2025 r.

    W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 156373"

    na adres: Opolski Urząd Wojewódzki, Sekretariat Dyrektora Generalnego, pok. 251,
    ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

    Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (77) 45 24 456

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.09.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: (77) 45 24 456
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki, Sekretariat Dyrektora Generalnego, pok. 251, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do służby cywilnej
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW​_(1).docx 0.01MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1.08.1972 r lub później
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_1081972​_r​_lub​_później.docx 0.02MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego przed 1.08.1972 r.
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_przed​_1081972​_r.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.09.2025 00:13 Agnieszka Micherda - Kisiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Oddział Kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy inspektor wojewódzki do spraw: nadzoru i kontroli w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu 2.0 14.10.2025 09:14 Katarzyna Branicka
Starszy inspektor wojewódzki do spraw: nadzoru i kontroli w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu 1.0 20.09.2025 00:13 Agnieszka Micherda - Kisiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}