Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności serwisu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie w portalu gov.pl
Deklaracja dostępności Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-09-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
Wyłączenia
- Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-01-09
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: mł. bryg. Radomski Dariusz.
- E-mail: dariusz.radomski@straz.gda.pl
- Telefon: 58 686 33 68
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Pomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej
- Adres: ul. Sosnowa 2 80-251 Gdańsk
- E-mail: sekretariat@straz.gda.pl
- Telefon: 47 743 0100
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Teren komendy znajduje się przy ul. Traugutta 6 gdzie znajduje się główne wejście do budynku dla osób pieszych. Brama wjazdowa dla pojazdów znajduję się przed budynkiem. Przed wejściem do budynku komendy należy przy drzwiach głównych i zadzwonić domofonem w celu skontaktowania się z dyżurnym stanowiska kierowania. Budynek Komendy Powiatowej PSP w Kościerzynie posiada dwie kondygnacje i nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość wjazdu na plac wewnętrzny Komendy poprzez bramę dla pojazdów po wcześniejszym uzyskaniu zgody kontaktując się telefonicznie. W momencie wjazdu na plac wewnętrzny odwiedzający oczekuje na funkcjonariusza pełniącego dyżur podoficera w danym dniu, lub osobę wyznaczoną do kontaktu z odwiedzającym.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
- Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.
Inne informacje i oświadczenia
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie powołane zostały trzy osoby do koordynacji do spraw dostępności:
-
Koordynator ds. dostępności architektonicznej – asp. sztab. Wiesław Stefanowski (wieslaw.stefanowski@straz.gda.pl)
-
Koordynator ds. dostępności cyfrowej – asp. Krystian Zblewski (krystian.zblewski@straz.gda.pl)
-
Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej – st.ogn. Adelajda Kosater-Raca (adelajda.kosater-raca@straz.gda.pl)
Materiały
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznegoRaport_o_stanie_zapewnienia_dostępności_podmiotu_publicznego.pdf 6.42MB Tekst odczytywany maszynowo
Tekst_odzczytywany_maszynowo.docx 0.02MB Tekst_łatwy_do_czytania_-_Easy_To_Read_-_ETR-1
Tekst_łatwy_do_czytania_-_Easy_To_Read_-_ETR-1.pdf 0.71MB
- Pierwsza publikacja:
- 23.09.2020 20:34 Krystian Zblewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. asp. Zblewski Krystian
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 25.0 | 19.01.2024 21:53 Krystian Zblewski |
Deklaracja dostępności | 24.0 | 19.01.2024 21:47 Krystian Zblewski |
Deklaracja dostępności | 23.0 | 19.01.2024 21:41 Krystian Zblewski |
Deklaracja dostępności | 22.0 | 19.01.2024 21:28 Krystian Zblewski |
Deklaracja dostępności | 21.0 | 09.01.2024 10:32 Krystian Zblewski |
deklaracja dostępności | 20.0 | 09.01.2024 10:28 Krystian Zblewski |
Deklaracja dostępności | 19.0 | 09.01.2024 10:04 Krystian Zblewski |
Deklaracja dostępności | 18.0 | 09.01.2024 09:46 Krystian Zblewski |
Deklaracja dostępności | 17.0 | 13.11.2023 13:48 Mateusz Szmaglik |
Deklaracja dostępności | 16.0 | 04.08.2023 11:35 Mateusz Szmaglik |
Deklaracja dostępności | 15.0 | 14.02.2023 11:47 Mateusz Szmaglik |
Deklaracja dostępności | 14.0 | 18.01.2023 13:48 Mateusz Szmaglik |
Deklaracja dostępności | 13.0 | 12.10.2021 09:59 Mateusz Szmaglik |
Deklaracja dostępności | 12.0 | 28.09.2021 14:33 Mateusz Szmaglik |
Deklaracja dostępności | 11.0 | 11.06.2021 12:54 Duzowski Marek |
Deklaracja dostępności | 10.0 | 11.06.2021 12:48 Duzowski Marek |
Deklaracja dostępności | 9.0 | 11.06.2021 11:46 Duzowski Marek |
Deklaracja dostępności | 8.0 | 11.06.2021 11:44 Duzowski Marek |
Deklaracja dostępności | 7.0 | 11.06.2021 11:39 Duzowski Marek |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 18.03.2021 15:17 Duzowski Marek |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 18.03.2021 13:49 Duzowski Marek |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 29.12.2020 12:57 Duzowski Marek |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 01.10.2020 15:22 Krystian Zblewski |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 25.09.2020 14:33 Bartosz Bieliński |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 23.09.2020 20:34 Krystian Zblewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP