Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności serwisu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie w portalu gov.pl
Deklaracja dostępności
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/kppsp-koscierzyna.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Niektóre wizualnie ukryte elementy są dostępne dla technologii wspomagających, co powoduje problem zrozumiałej kolejności. Mogą wystąpić problemy z określeniem nazwy, roli, wartości (stanu) elementów interaktywnych w sposób możliwy do odczytania programowo.
Treści nieobjęte przepisami
- Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Skróty klawiaturowe
- Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab (dalej) i Shift+TAB (wstecz).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Dariusz Radomski - mejlowo dariusz.radomski@straz.gda.pl lub telefonicznie 58 686 33 68.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Organ nadzorujący: Pomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej,
- Adres: ul. Sosnowa 2 80-251 Gdańsk,
- mejl: sekretariat@straz.gda.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowaq Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie
Teren komendy znajduje się przy ul. Traugutta 6 gdzie znajduje się główne wejście do budynku dla osób pieszych. Brama wjazdowa dla pojazdów znajduję się przed budynkiem. Przed wejściem do budynku komendy należy przy drzwiach głównych i zadzwonić domofonem w celu skontaktowania się z dyżurnym stanowiska kierowania. Budynek Komendy Powiatowej PSP w Kościerzynie posiada dwie kondygnacje i nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość wjazdu na plac wewnętrzny Komendy poprzez bramę dla pojazdów po wcześniejszym uzyskaniu zgody kontaktując się telefonicznie. W momencie wjazdu na plac wewnętrzny odwiedzający oczekuje na funkcjonariusza pełniącego dyżur podoficera w danym dniu, lub osobę wyznaczoną do kontaktu z odwiedzającym.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://www.gov.pl/attachment/dd9ae41d-fc61-4a8f-a7dc-f10e81efc744
- Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://www.gov.pl/attachment/89048fb7-e97c-4742-9da4-804afe70ad3a
- Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): https://www.gov.pl/web/kppsp-koscierzyna/informacja-dla-osob-ze-szczegolnymi-potrzebami
- Aktualny raport z zapewnienia dostępności:
- Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności.
Materiały
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2025Raport_o_stanie_zapewnienia_dostępności_podmiotu_publicznego_2025.pdf 0.14MB Plan działania na rzecz poprawy dostępności KP PSP Kościerzyna
Plan_działania_na_rzecz_poprawy_dostępności_KP_PSP_Kościerzyna.pdf 0.24MB Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie_zapewnienia_dostępności_cyfrowej.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 23.09.2020 20:34 Krystian Zblewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. asp. Zblewski Krystian
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Deklaracja dostępności | 32.0 | 24.10.2025 12:03 Krystian Zblewski |
| Deklaracja dostępności | 31.0 | 24.10.2025 12:02 Krystian Zblewski |
| Deklaracja dostępności | 30.0 | 24.10.2025 12:02 Krystian Zblewski |
| Deklaracja dostępności | 29.0 | 27.03.2025 15:05 Mateusz Szmaglik |
| Deklaracja dostępności | 28.0 | 10.02.2025 14:57 Mateusz Szmaglik |
| Deklaracja dostępności | 27.0 | 10.02.2025 14:45 Mateusz Szmaglik |
| Deklaracja dostępności | 26.0 | 17.01.2025 07:56 Mateusz Szmaglik |
| Deklaracja dostępności | 25.0 | 19.01.2024 21:53 Krystian Zblewski |
| Deklaracja dostępności | 24.0 | 19.01.2024 21:47 Krystian Zblewski |
| Deklaracja dostępności | 23.0 | 19.01.2024 21:41 Krystian Zblewski |
| Deklaracja dostępności | 22.0 | 19.01.2024 21:28 Krystian Zblewski |
| Deklaracja dostępności | 21.0 | 09.01.2024 10:32 Krystian Zblewski |
| deklaracja dostępności | 20.0 | 09.01.2024 10:28 Krystian Zblewski |
| Deklaracja dostępności | 19.0 | 09.01.2024 10:04 Krystian Zblewski |
| Deklaracja dostępności | 18.0 | 09.01.2024 09:46 Krystian Zblewski |
| Deklaracja dostępności | 17.0 | 13.11.2023 13:48 Mateusz Szmaglik |
| Deklaracja dostępności | 16.0 | 04.08.2023 11:35 Mateusz Szmaglik |
| Deklaracja dostępności | 15.0 | 14.02.2023 11:47 Mateusz Szmaglik |
| Deklaracja dostępności | 14.0 | 18.01.2023 13:48 Mateusz Szmaglik |
| Deklaracja dostępności | 13.0 | 12.10.2021 09:59 Mateusz Szmaglik |
| Deklaracja dostępności | 12.0 | 28.09.2021 14:33 Mateusz Szmaglik |
| Deklaracja dostępności | 11.0 | 11.06.2021 12:54 Duzowski Marek |
| Deklaracja dostępności | 10.0 | 11.06.2021 12:48 Duzowski Marek |
| Deklaracja dostępności | 9.0 | 11.06.2021 11:46 Duzowski Marek |
| Deklaracja dostępności | 8.0 | 11.06.2021 11:44 Duzowski Marek |
| Deklaracja dostępności | 7.0 | 11.06.2021 11:39 Duzowski Marek |
| Deklaracja dostępności | 6.0 | 18.03.2021 15:17 Duzowski Marek |
| Deklaracja dostępności | 5.0 | 18.03.2021 13:49 Duzowski Marek |
| Deklaracja dostępności | 4.0 | 29.12.2020 12:57 Duzowski Marek |
| Deklaracja dostępności | 3.0 | 01.10.2020 15:22 Krystian Zblewski |
| Deklaracja dostępności | 2.0 | 25.09.2020 14:33 Bartosz Bieliński |
| Deklaracja dostępności | 1.0 | 23.09.2020 20:34 Krystian Zblewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP