W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie w portalu gov.pl

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/kppsp-koscierzyna.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Niektóre wizualnie ukryte elementy są dostępne dla technologii wspomagających, co powoduje problem zrozumiałej kolejności. Mogą wystąpić problemy z określeniem nazwy, roli, wartości (stanu) elementów interaktywnych w sposób możliwy do odczytania programowo.

Treści nieobjęte przepisami

  • Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
    Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab (dalej) i Shift+TAB (wstecz).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Dariusz Radomski - mejlowo dariusz.radomski@straz.gda.pl lub telefonicznie 58 686 33 68.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Organ nadzorujący: Pomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej,
  • Adres: ul. Sosnowa 2 80-251 Gdańsk,
  • mejl: sekretariat@straz.gda.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowaq Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie

Traugutta 6
83-400 Kościerzyna

Teren komendy znajduje się przy ul. Traugutta 6 gdzie znajduje się główne wejście do budynku dla osób pieszych. Brama wjazdowa dla pojazdów znajduję się przed budynkiem. Przed wejściem do budynku komendy należy przy drzwiach głównych i zadzwonić domofonem w celu skontaktowania się z dyżurnym stanowiska kierowania. Budynek Komendy Powiatowej PSP w Kościerzynie posiada dwie kondygnacje i nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość wjazdu na plac wewnętrzny Komendy poprzez bramę dla pojazdów po wcześniejszym uzyskaniu zgody kontaktując się telefonicznie. W momencie wjazdu na plac wewnętrzny odwiedzający oczekuje na funkcjonariusza pełniącego dyżur podoficera w danym dniu, lub osobę wyznaczoną do kontaktu z odwiedzającym.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://www.gov.pl/attachment/dd9ae41d-fc61-4a8f-a7dc-f10e81efc744
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://www.gov.pl/attachment/89048fb7-e97c-4742-9da4-804afe70ad3a
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): https://www.gov.pl/web/kppsp-koscierzyna/informacja-dla-osob-ze-szczegolnymi-potrzebami
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności:
  • Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności.

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2025
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_2025.pdf 0.14MB
Plan działania na rzecz poprawy dostępności KP PSP Kościerzyna
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_dostępności​_KP​_PSP​_Kościerzyna.pdf 0.24MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2020 20:34 Krystian Zblewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. asp. Zblewski Krystian
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 32.0 24.10.2025 12:03 Krystian Zblewski
Deklaracja dostępności 31.0 24.10.2025 12:02 Krystian Zblewski
Deklaracja dostępności 30.0 24.10.2025 12:02 Krystian Zblewski
Deklaracja dostępności 29.0 27.03.2025 15:05 Mateusz Szmaglik
Deklaracja dostępności 28.0 10.02.2025 14:57 Mateusz Szmaglik
Deklaracja dostępności 27.0 10.02.2025 14:45 Mateusz Szmaglik
Deklaracja dostępności 26.0 17.01.2025 07:56 Mateusz Szmaglik
Deklaracja dostępności 25.0 19.01.2024 21:53 Krystian Zblewski
Deklaracja dostępności 24.0 19.01.2024 21:47 Krystian Zblewski
Deklaracja dostępności 23.0 19.01.2024 21:41 Krystian Zblewski
Deklaracja dostępności 22.0 19.01.2024 21:28 Krystian Zblewski
Deklaracja dostępności 21.0 09.01.2024 10:32 Krystian Zblewski
deklaracja dostępności 20.0 09.01.2024 10:28 Krystian Zblewski
Deklaracja dostępności 19.0 09.01.2024 10:04 Krystian Zblewski
Deklaracja dostępności 18.0 09.01.2024 09:46 Krystian Zblewski
Deklaracja dostępności 17.0 13.11.2023 13:48 Mateusz Szmaglik
Deklaracja dostępności 16.0 04.08.2023 11:35 Mateusz Szmaglik
Deklaracja dostępności 15.0 14.02.2023 11:47 Mateusz Szmaglik
Deklaracja dostępności 14.0 18.01.2023 13:48 Mateusz Szmaglik
Deklaracja dostępności 13.0 12.10.2021 09:59 Mateusz Szmaglik
Deklaracja dostępności 12.0 28.09.2021 14:33 Mateusz Szmaglik
Deklaracja dostępności 11.0 11.06.2021 12:54 Duzowski Marek
Deklaracja dostępności 10.0 11.06.2021 12:48 Duzowski Marek
Deklaracja dostępności 9.0 11.06.2021 11:46 Duzowski Marek
Deklaracja dostępności 8.0 11.06.2021 11:44 Duzowski Marek
Deklaracja dostępności 7.0 11.06.2021 11:39 Duzowski Marek
Deklaracja dostępności 6.0 18.03.2021 15:17 Duzowski Marek
Deklaracja dostępności 5.0 18.03.2021 13:49 Duzowski Marek
Deklaracja dostępności 4.0 29.12.2020 12:57 Duzowski Marek
Deklaracja dostępności 3.0 01.10.2020 15:22 Krystian Zblewski
Deklaracja dostępności 2.0 25.09.2020 14:33 Bartosz Bieliński
Deklaracja dostępności 1.0 23.09.2020 20:34 Krystian Zblewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}