W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o naborze uzupełniającym kandydatów ze strony pozarządowej na członka Rady Działalności Pożytku Publicznego VII kadencji

24.06.2022

Logo_RDPP

Na podstawie § 7 rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie Rady Działalności Pożytku Publicznego (Dz.U. 2018 poz. 2052), Przewodniczący Komitetu do spraw Pożytku Publicznego informuje o przystąpieniu do procedury naboru uzupełniającego kandydatów będących przedstawicielami organizacji pozarządowych, związków i porozumień organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zwanej dalej „ustawą” (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) na członka Rady Działalności Pożytku Publicznego VII kadencji 2021-2024.


Zgłoszenie kandydata zawiera:

  • opis rodzaju i zakresu działalności uzasadniający udział przedstawiciela danej organizacji pozarządowej, związku i porozumienia organizacji pozarządowych oraz podmiotu wymienionego w art. 3 ust. 3 ustawy w składzie Rady;
  • wniosek prezentujący kandydata, określający jego kwalifikacje przydatne do wykonywania zadań członka Rady;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na kandydowanie;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  • oświadczenia co najmniej 20 organizacji pozarządowych lub podmiotów określonych w art. 3 ust. 3 ustawy lub co najmniej 3 związków stowarzyszeń zrzeszających organizacje pozarządowe lub podmioty określone w art. 3 ust. 3 ustawy, popierające kandydata na członka Rady.

Do zgłoszenia dołącza się dokumenty potwierdzające rodzaj i zakres działalności prowadzonej przez organizację pozarządową, której przedstawicielem jest kandydat na członka Rady, związek i porozumienie organizacji pozarządowych lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy, którego przedstawicielem jest kandydat na członka Rady.

 

Zgłoszenia należy składać do dnia 15 lipca 2022 rokudecyduje data wpływu dokumentów do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.


Zgłoszenie można przesłać:

  • w formie elektronicznej z elektronicznym podpisem kwalifikowanym wraz z poparciem ww. organizacji także podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym oraz oświadczeniem kandydata z elektronicznym podpisem kwalifikowanym (dodatkowo pliki w formie edytowalnej – rozszerzenie *.doc, *.docx) na adres e-mail: sekretariat.rdpp@kprm.gov.pl z dopiskiem w temacie wiadomości: „Nabór uzupełniający na członka RDPP VII kadencji”,
  • lub pocztą tradycyjną w wersji papierowej (oryginały dokumentów) na adres:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Departament Społeczeństwa Obywatelskiego
Wydział Dialogu Obywatelskiego
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa

z dopiskiem na kopercie: „Nabór uzupełniający na członka RDPP VII kadencji”,

  • w przypadku kandydata posiadającego poparcie uprawnionych podmiotów częściowo w wersji papierowej, a częściowo w wersji elektronicznej z elektronicznym podpisem kwalifikowanym, konieczne jest przesłanie wszystkich dokumentów w wersji elektronicznej (w tym skanów dokumentów podpisanych odręcznie)
    i równocześnie przesłanie dokumentów podpisanych odręcznie pocztą tradycyjną.

Uwaga: Dokumenty w formie papierowej powinny zostać spięte w sposób trwały (np. zbindowane, zszyte zszywką). Prosimy o nieprzesyłanie załączników w postaci publikacji książkowych, czasopism itp.

Materiały

Formularz zgłoszeniowy RDPP
Formularz​_zgloszeniowy​_RDPP.doc 0.06MB
Klauzula informacyjna RODO - nabór uzupełniający RDPP
BO​_klazuzla-info-RODO-RDPP.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}