W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025

REGULAMIN PRZYJĘĆ WYCHOWANKÓW do Bursy Szkolnictwa Artystycznego w Warszawie

 

Harmonogram przyjęć do Bursy Szkolnictwa Artystycznego na rok szkolny 2024/2025

Termin

Działania

Postępowanie Rekrutacyjne

od 10 czerwca

do 21 czerwca  2024r.

Składanie deklaracji o kontynuowaniu pobytu przez obecnych wychowanków bursy (za niepełnoletnich wniosek składają rodzice lub opiekunowie) osobiście lub  za pośrednictwem poczty.

od 21 czerwca
do 5 lipca 2024r.

Składanie wniosków nowych kandydatów  o przyjęcie do bursy w sekretariacie  lub  za pośrednictwem poczty.

11 lipca 2024r.

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych kandydatów na wychowanków.

12 lipca 2024r.

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list przyjętych i nieprzyjętych wychowanków.

do 19 lipca 2024r.

Potwierdzenie zamiaru zamieszkania w bursie przez kontynuujących oraz nowoprzyjętych wychowanków (telefonicznie, drogą mailową, pocztą).

od 20 lipca
do 16 sierpnia 2024r.

Postępowanie uzupełniające na wolne i niepotwierdzone miejsca

do 23 sierpnia 2024r.

Potwierdzenie zamiaru zamieszkania w bursie przez kandydatów przyjętych w postępowaniu uzupełniającym

26 sierpnia 2024r.

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych w postępowaniu uzupełniającym.

 

Materiały

Deklaracja kontynuowania zamieszkania
Deklaracja​_kontynuowania​_zamieszkania​_2024.pdf 0.23MB
Oświadczenia
oswiadczenia2024.pdf 0.17MB
Potwierdzenie zamiaru zamieszkania dziecka w bursie
Potwierdzenie​_zamiaru​_zamieszkania​_w​_bursie.pdf 0.26MB
Wniosek o przyjęcie do BSA
wniosek​_o​_przyjecie​_do​_BSA.pdf 0.23MB
{"register":{"columns":[]}}