W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Randka małżeńska 2.0 - kampania wzmacniająca małżeństwa i rodziny

Stowarzyszenie Diakonia Ruchu Światło-Życie jest jedną z 33 organizacji pozarządowych, które otrzymały dofinansowanie w ramach konkursu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej “Po pierwsze Rodzina!”. Dzięki temu wsparciu, stowarzyszenie zrealizowało projekt Randka Małżeńska 2.0, dotyczący rozwiązywania problemów rodzinnych poprzez dialog i usprawnianie komunikacji między małżonkami.

Randka Małżeńska 2.0 - to kampania społeczna, wykorzystująca materiały multimedialne i media społecznościowe, promująca aktywności na rzecz samodoskonalenia i rozwoju małżeństw, w których mogą wziąć udział wszyscy zainteresowani. Wzmacnianie rodziny w dużej mierze zależy od siły miłości i stabilności w małżeństwie – nieustanne dbanie o wspólne relacje w związku pozwala budować szczęśliwy, bezpieczny dom. Nierzadko jednak w codziennym pośpiechu i wśród obowiązków trudno jest konstruktywnie przyjrzeć się swojemu małżeństwu, brakuje również pomysłów i narzędzi, które pomogą poradzić sobie z problemami. Projekt „Randka Małżeńska 2.0” zapewnia takie narzędzia i rozwiązania. Ich wykorzystanie przyniesie korzyści i samym małżonkom, i całym rodzinom.

Randka małżeńska

Główną osią kampanii Randka Małżeńska 2.0 były warsztaty multimedialne i aplikacja mobilna. Podczas warsztatów multimedialnych uczestnicy, których zgromadziło się - w formule online - około 1,2 tysiąca, wysłuchali głosów ekspertów, dotyczących rozwiązywania kryzysów rodzinnych. Prezentowano także rady dotyczące używania tzw. języka korzyści, czyli budowania jasnego przekazu, który będzie sprzyjał konstruktywnemu rozwiązywaniu sporów. Natomiast bezpłatna aplikacja mobilna RM2.0 ma pomóc ludziom w wyrobieniu nawyku pracy nad sobą według schematu: „Widzieć - Osądzić - Działać” oraz pomóc wszystkim małżeństwom w prowadzenia dialogu małżeńskiego, czyli usprawnieniu komunikacji wewnątrz rodzin. Przygotowana została w dwóch wersjach i udostępniona w Google Play oraz AppStore. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy od jej udostępnienia, została pobrana już ponad 1600 razy.

Materiały multimedialne, przygotowane w ramach projektu Randka Małżeńska 2.0, zostały również udostępnione na stronie www.randkamalzenska.pl oraz w mediach społecznościowych. Liczba osób, które się z nimi zapoznały, w połowie stycznia przekroczyła 7 tysięcy – mieliśmy ponad 26 000 odsłon.  Biorąc pod uwagę wszystkie kanały dotarcia, w kampanii Randka Małżeńska 2.0 dotychczas wzięło udział około 5 tysięcy osób, spośród których zdecydowaną większość stanowiły małżeństwa.

Facebook

Twitter

***

Stowarzyszenie Diakonia Ruchu Światło-Życie jest organizacją założoną w 2000 roku. Jego celem jest między innymi wspieranie rozwoju duchowego rodzin i małżeństw. Upowszechnia wzorce osobowe i rodzinne, służące wychowaniu człowieka otwartego na ludzi i wolnego od wszelkich uzależnień szkodliwych społecznie.

{"register":{"columns":[]}}