W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zmiana organizacji ruchu na drodze krajowej nr 65

14.10.2025

Zamykamy tymczasowy objazd wiaduktu, który powstaje w ciągu drogi ekspresowej S19 Krynice - Białystok Zachód. Tym samym przywracamy DK65 na jej stały przebieg.

Widok na prace na drodze krajowej S19 w rejonie Fast

Ruszą dalsze prace na S19

Od środy, 15 października, od godz. 9 przenosimy ruch na dotychczasowy przebieg drogi krajowej nr 65 w Fastach. Konieczność zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie prac budowlanych na wiadukcie nad drogą krajową nr 65 i w ciągu budowanej S19 Krynice - Białystok Zachód wymusiła wykonanie objazdu tego obiektu. Dzięki temu zapewniliśmy też płynny ruch w ciągu drogi krajowej. Teraz, po zakończeniu prac kolidujących z ruchem, przywracamy możliwość przejazdu stałym przebiegiem DK65. 

Zmiana organizacji ruchu umożliwi też dalszą budowę odcinka drogi ekspresowej S19, co w rejonie obiektu tego wiaduktu nie było możliwe ze względu na objazd.

Zakres robót na „ekspresówce”

W ramach budowy odcinka S19 Krynice - Dobrzyniewo - Białystok Zachód powstanie węzeł Białystok Zachód łączący dwie drogi ekspresowe – powstającą S19 z istniejącą S8. W ramach budowy węzła wykonana będzie też przebudowa S8 na długości blisko 2 km. Droga ekspresowa S19 tymczasowo, poprzez rondo, włączy się do DK65 w rejonie miejscowości Krynice. Aby umożliwić mieszkańcom Dobrzyniewa i okolicznych miejscowości korzystanie z drogi ekspresowej także po wykonaniu kolejnych odcinków drogi ekspresowej, w lipcu bieżącego roku ogłosiliśmy przetarg na projekt i realizację węzła Dobrzyniewo Północ. 

Oprócz węzła na połączeniu S8 i S19, powstanie jeszcze 13 obiektów inżynierskich, w tym dwa mosty – nad rzeką Supraśl i rzeką Białą, a także wiadukt nad linią kolejową relacji Białystok - Ełk. 

Droga ekspresowa S19 będzie miała dwie jezdnie po dwa pasy ruchu w każdą stronę (z rezerwą terenu pod trzeci pas) wraz z pasem awaryjnym i będzie przystosowana do obciążeń 11,5 t/oś. 

Zakończenie budowy odcinka S19 Krynice - Białystok Zachód planowane jest pod koniec przyszłego roku. 

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}