W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Uzyskaj zaświadczenie o przebiegu nauczania w szkole, która została zlikwidowana

Chcesz uzyskać dokument, który potwierdzi przedmioty ukończone w szkole? A może po latach chcesz kontynuować naukę i potrzebujesz dokumentu, który potwierdzi Twoje wykształcenie? Jeśli Twoja dawna szkoła została zlikwidowana, możesz uzyskać zaświadczenie o przebiegu nauczania. Dowiedz się, jak to zrobić.

Informacje:

    • byli uczniowie szkół podstawowych, które zostały zlikwidowane,
    • byli uczniowie szkół gimnazjalnych, które zostały zlikwidowane,
    • byli uczniowie szkół ponadgimnazjalnych (na przykład liceów ogólnokształcących, zasadniczych szkół zawodowych), które zostały zlikwidowane.

    Zaświadczenie możesz otrzymać osobiście lub może to zrobić za Ciebie pełnomocnik. Dowiedz się w kuratorium oświaty, jak załatwić sprawę przez pełnomocnika.

    1. Skontaktuj się z kuratorium oświaty w województwie, na terenie którego znajdowała się Twoja szkoła. Tam dowiesz się, gdzie przechowywane są Twoje dokumenty (na przykład informacje o uzyskanych ocenach czy trybie nauki). Dokumenty mogły zostać przekazane do różnych instytucji.
    2. Sprawdź, co napisać we wniosku oraz jak go złożyć. Informacje te znajdziesz na stronie internetowej instytucji albo urzędu, w którym znajdują się dokumenty z Twojej szkoły.
    3. Wypełnij wniosek i złóż go w odpowiednim miejscu. 
  • Usługa jest bezpłatna.

  • Do 7 dni od dnia złożenia wniosku.

Ostatnia aktualizacja: 20.09.2019 15:00

Instytucja odpowiedzialna za usługę: Ministerstwo Edukacji Narodowej