W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Voucher na usługę świadczoną przez rolników

Jeśli jesteś rolnikiem świadczącym usługi hotelarskie, a klienci chcą ze względu na epidemię koronawirusa rozwiązać umowę, możesz zaproponować im voucher na inną usługę w przyszłości.

Informacje:

Jeśli świadczysz usługi hotelarskie i rozwiązałeś umowę z klientem w bezpośrednim związku z wybuchem epidemii wirusa SARS-CoV-2, możesz zaproponować klientowi w terminie 180 dni od dnia rozwiązania umowy voucher na poczet przyszłych wydarzeń. Voucher ma umożliwić realizację wydarzeń w obszarze Twojej działalności w ciągu roku od dnia, w którym miało się odbyć wydarzenie, za które klient wniósł zapłatę.
W przypadku odwołania przez klientów rezerwacji i rezygnacji z vouchera usługodawca ma 180 dni na zwrot opłat.


  • Rozwiązanie dotychczasowej umowy musi pozostawać w bezpośrednim związku z wybuchem epidemii wirusa SARS-CoV-2. Wartość vouchera nie może być niższa niż kwota wpłacona przez klienta na poczet realizacji dotychczasowej umowy. Voucher musisz zaproponować w terminie 180 dni od dnia rozwiązania umowy. Voucher ma umożliwić realizację wydarzeń w obszarze Twojej działalności w ciągu roku od dnia, w którym miało się odbyć wydarzenie, za które klient wniósł zapłatę.
     

  • Rolnik świadczący usługi hotelarskie.

Ostatnia aktualizacja: 30.04.2020 14:28

Instytucja odpowiedzialna za usługę: Ministerstwo Rozwoju