W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o rozpoczęciu postępowania na wykonanie instalacji fotowoltaicznej - postępowanie unieważnione

Komenda Miejska PSP w Sopocie informuje, że rozpoczęto postępowanie pn.

"Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, w wersji zaprojektuj i wybuduj, o mocy nie mniejszej niż 39,0 kWp i nie większej niż 40,0 kWp, zlokalizowanej na dachu budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie - ul. Armii Krajowej 105; 81-824 Sopot"

poniżej link do platformy

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d45166e-1ee9-11ed-acbd-46d0480cd9c4

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.08.2022 17:20 Janusz Gawlak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Janusz Gawlak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o rozpoczęciu postępowania na wykonanie instalacji fotowoltaicznej - postępowanie unieważnione 2.0 15.09.2022 12:10 Janusz Gawlak
Ogłoszenie o rozpoczęciu postępowania na wykonanie instalacji fotowoltaicznej 1.0 18.08.2022 17:20 Janusz Gawlak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}