W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Instalacja fotowoltaiczna

Odbiory instalacji fotowoltaicznej

 

Zawiadomienie o zakończeniu instalowania instalacji fotowoltaicznej

Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333)

Art. 56 [Obowiązek zawiadamiania]

1a. Przepisy ust. 1 stosuje się również w przypadku, gdy projekt budowlany obiektu budowlanego nieobjętego obowiązkiem uzyskania pozwolenia na użytkowanie wymagał uzgodnienia pod względem ochrony przeciwpożarowej.

 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 961)

Art. 6  [Obowiązki różnych podmiotów]

5. Rozpoczęcie eksploatacji nowej, przebudowanej lub wyremontowanej budowli, obiektu lub terenu, maszyny, urządzenia lub instalacji albo innego wyrobu może nastąpić wyłącznie, gdy:
         1) zostały spełnione wymagania przeciwpożarowe,
         2) sprzęt, urządzenia pożarnicze i ratownicze oraz środki gaśnicze zapewniają         skuteczną ochronę przeciwpożarową.

Materiały

zgłoszenie instalacji
zawiadomienie​_fotowoltaika.docx 0.04MB
{"register":{"columns":[]}}